Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Hei! Nå er vi i PP10, og begynner forståelig nok å bli litt utålmodige. Selvom det har gått mer smertefritt enn jeg hadde trodd, mtp at det ikke klaffet med en gang. Trodde det skulle være så vondt, men merker at jeg fortsatt har energi og håp. Nok av det - det var ikke det jeg skulle snakke om! Jeg er nå på dag 9. Tidligere temping har vist sannsynlig el dag 12-14, altså gjennomsnittlig dag 13. Min sambo skal på kurs man-ons, altså mine dager 11-13. Hvis vi har samleie dag 9, 10 og 13 - vi har ganske gode sjanser da? Takk for svar!
Trampe Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Det er jo ingen som kan si når du har EL helt nøyaktig - du må jo bare kjøre på 9. 10. og 13. og håpe på det beste! Sjansen er jo mye bedre enn om du ikke har sex de dagene... I og med at du tror du har EL 12 - 14 klaffer det jo fint å ha sex 13. gjør det ikke? Tror jeg ville hatt det den 14. også jeg da... Lykke til!
Lady79 Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Enig med Ithaca Husk at sædcellene kan ha en levetid på opptil 5 døgn!!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå