Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVor lenge synes dere jeg skal vente på at Hewlett Packard skal ha en "den dukker nok opp"-holdning, når de har rotet bort PC'en som var til reparasjon? Begynner å bli lei av å vente!

Andre som noen erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rotet bort??????? Har de rotet bort pc'n din skal du ikke vente i det hele tatt!!

De får ##%@& hakke meg se til å finne den igjen sporenstreks, spør du meg.

Ikke finn deg i at de venter på at den skal dukke opp, men legg press på dem til å finne den, eller å gi deg en ny.

Jeg hadde gått fullstendig fra konseptene.

*Lisa*

Gjest Anonymous
Skrevet

Anmeld de for tyveri og send dem en kopi av anmeldellsen, det burde få fortgang i saken.

Skrevet

Jeg hadde en lærer på it-skolen som hadde dette problemet med en leverandør (ikke HP) og han purret og purret, men ingenting hjalp.

Han skrev logg for hva han fikk beskjed om hver gang og hva personen som hadde gitt beskjeden het. Det ble en LANG logg som han til slutt sendte til direktøren for dette firmaet i Norge! Du kan tro det ble fart på sakene da... :o

Skrevet

...er PC'en borte, men fikk høre på fredag at de hadde funnet en "herreløs" PC. Men om det er min vet jeg ikke. Takk for mange flotte innlegg. Jeg har heldigvis fått låne en PC fra butikken, men jeg vil ha MIN!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...