Gjest Ylva Virvla Skrevet 14. november 2006 #61 Del Skrevet 14. november 2006 Lurer på hvordan det gikk med Franchesca, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #62 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg kan selvsagt ikke vite hva enhver person forestiller seg av ”gjengjeldelse” når vi er på et stevnemøte. Det er dog mindre relevant, siden jeg ikke gir noen form for seksuell gjengjeldelse. Dersom man skal snakke om en ”gjengjeldelse” av noe slag så er den ikke seksuell. ”Gjengjeldelsen” det er snakk om fra min side er det at jeg gjør mit beste med konversasjon, utseende osv. Det er altså ikke snakk om noe seksuelt. Jeg er selvsagt klar over at det finnes gråsoner, men like fullt vil jeg hevde det ikke har noe med prostitusjon å gjøre. Det eneste fysiske som av og til efterfølger stevnemøtet er en klem, og det kan vanskelig sies å være en seksuell tjeneste. ← Din egen definisjon er klar på at prostitusjon ikke trenger å implisere sex eller seksuelle tjenester. Slik jeg ser er man med å bevare de gamle stereotypiene ved denne typen "transaksjonene". Ved å spandere på deg "kjøper" han ett eller annet udefinert av deg. Han betaler ikke de pengene for moro skyld. Du er med på spillet ved å la deg bli "kjøpt" - i det øyeblikket er dere ikke lenger likestilte - ettersom du står i gjeld til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #63 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg stemmer også for at Franchesca skriver noe om hva hun synes det å date i Norge er vs Italia Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 18. november 2006 #64 Del Skrevet 18. november 2006 Din egen definisjon er klar på at prostitusjon ikke trenger å implisere sex eller seksuelle tjenester. Slik jeg ser er man med å bevare de gamle stereotypiene ved denne typen "transaksjonene". Ved å spandere på deg "kjøper" han ett eller annet udefinert av deg. Han betaler ikke de pengene for moro skyld. Du er med på spillet ved å la deg bli "kjøpt" - i det øyeblikket er dere ikke lenger likestilte - ettersom du står i gjeld til han. ← Men det essensielle ved prostitusjon er jo nettopp det at det er seksuelle tjenester, som gjenytelse for et eller annet. I og med at jeg ikke gjør noe seksuelt som gjenytelse for middagen, så blir det feil å si at det er som prostitusjon. Man kan selvsagt si at det bevarer gamle stereotyper og lignende, men prostitusjon kan det vanskelig kalles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 18. november 2006 #65 Del Skrevet 18. november 2006 Lurer på hvordan det gikk med Franchesca, jeg. ← Det gjør jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå