Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 skal kjøpe cd-spiller til snuppa i julegave, hun er 4 år, og jeg tror hun skal klare å hanskes med den. jeg har sett noen fargerike typer i lekebutikkene, men tviler litt på lyden. har en gammel fisher price kasettspiller stående og ja....lurer derfor om jeg skal kjøpe en vanlig en i elektrobutikk. det må jo ikke være a la hi-fi-lyd, men... greit at det er litt fin lyd, liksom. noen som har en å anbefale? pris: helst ikke mer enn 600 kr.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 På elkjøp har de småspillere til 350 kr og oppover, disse er enkle å betjene, og har helt grei lyd!
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Jeg ville kjøpt ordentlig cd-spiller istedenfor "barneutgave i rosa plast"
momo Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Jeg ville og kjøpt ordentlig CD spiller. Her har jenta mi, mitt gamle stereoanlegg, det har hun hatt siden hun var 1 år, hun starta vel og bruke det selv fra hun var 2 år. Dette er 11 år gammelt og funker like bra nå.
Cæsar Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Jeg ville iallefall ikke kjøpt sånn plast-greie i en lekebutikk... Kjøpte selv en type "boom-blaster" til vårt barn da h*n var 4, den kosta nok en god del mer enn 600 da, men det har med å gjøre at jeg selv får helt "noia" av sånn "fiskebolleboks-lyd" som er i mange av de små spillerene. Tenkte også at den kan h*n ha og være god nok også i ungdomstiden. Men bevares- dette er smak og behag og hva man ar råd til der og da. Man får nok helt grei lyd for rundt 6-700, iallefall MYE bedre enn disse plastspillerene! Den kan jo barnet ditt ha i mange år framover også! Se og HØR litt rundt i butikkene!
Gjest Eva Andreas Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Ikke kjøp cd spiller, den blir bare herpa. Syng for barnet istedenfor!
Grooo Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Vi kjøpte stereoanlegg til 599 på Clas Ohlson til våre nevøer når de ble 4 og 6 nå i forrige uke.
nallemaja Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Jeg kjøpte barne-cd-spiller til mine, og de digger den! Lyden er ikke verdens beste, men så hører de stort sett bare på kaptein sabeltann, barnesanger og lydbøker der kravet til dybde i lyden ikke er så veldig viktig. Men det viktigste av alt er at de har hatt den i flere år, herja hardt med den og den virker enda! (de har feks mista den i gulvet noen ganger og slikt.) Også har den to mikrofoner på slik at de kan synge med til musikken. Det syns de er helt topp, særlig på pelle politibil-cden, for der er det karaokeversjon av sangen, slik at det bare er musikken og så kan de synge helt selv... lokket til cd-rommet åpner seg kjempesakte, og er ikke mulig å bryte opp, og blir derfor ikke ødelagt, og det er få og enkle knapper. Dessuten tar den liten plass i et lite og ellers overfylt rom... Tenker de skal få en boomblaster når de bytter ut barnesangene med popmusikk, for da blir kravet til lydkvalitet betydelig større.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 hmm, du har et poeng der ja; at den tåler litt... men jeg får litt hetta av den lyden jeg... husker du hvilket merke du kjøpte forresten? spørs om jeg bare får være streng, og forklare at den ikke er en leke. hun har jo en gammel fisherprice som får stå i fred, så jeg tror egentlig det går greit.
A9ta Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Hvor kjøper man slike barnespillere da? Min sønn er 2 år og får ikke noen boomblaster.. hehe... En slik liten sak høres helt genial ut... med bæ bæ lille lam og eventyr, så er lyden sikkert fult brukbar for ham!
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Hvor kjøper man slike barnespillere da? Min sønn er 2 år og får ikke noen boomblaster.. hehe... En slik liten sak høres helt genial ut... med bæ bæ lille lam og eventyr, så er lyden sikkert fult brukbar for ham! ← I lekebutikken.
nallemaja Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 hmm, du har et poeng der ja; at den tåler litt... men jeg får litt hetta av den lyden jeg... husker du hvilket merke du kjøpte forresten? spørs om jeg bare får være streng, og forklare at den ikke er en leke. hun har jo en gammel fisherprice som får stå i fred, så jeg tror egentlig det går greit. ← Vet ikke hvilket merke. Kjøpte den på en kjempediger lekebutikk, men de hadde bare ett merke av denne typen cd-spiller, og det var den de hadde i alle andre lekebutikker også. Tror det er fisherprice, men skal ikke påstå det.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 Mine unger har denne CD spilleren/radioen fra Biltema. Den fungerer helt greit for deres formål. Koster kun 199,- http://www.biltema.no/products/productimag...p?iItemId=98525
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 Den var jo stilig da. Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå