Gjest Chrizzy Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 En eller annen sang, der de er sammen, alt er så bra, men så skjer det noe? Aner du hva jeg mener? Takker og bukker for svar
Gjest Chrizzy Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 (endret) ? ← Altså, Deep Purple, de har en sang, den handler om at endelig er tiden her, alt føles riktig, nydelig melodi! Etterhvert som sangen fortsetter så hender det noe, alt er ikke riktig like bra lenger. Prøver alt jeg kan å huske hva den heter, teksten, men jeg er helt blank. Tenker at det sikkert finnes noen som forstår hvilken sang jeg mener, eller håper Liksom jeg ville husket om noen nevnte noe om en Deep Purple sang som handlet om en "soldat av skjebnen". Endret 4. november 2006 av Chrizzy
Wildy Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Hmm.... er ikke helt sikker på hvilken sang du mener, må lete litt i platesamlinga...
Gjest Chrizzy Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Ok! Blir veldig glad om du finner den
Gjest beekeeper Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Hmm, er fan selv men denne ble litt vanskelig. Du har ikke flere hint?
Wildy Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Nå har jeg vært gjennom det jeg har av Deep Purple her, og jeg har forstatt ingen gode ideer på hvilken sang du mener.
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 tror jeg vet hvilken sang du mener. Soldier of Fortune.
Gjest Chrizzy Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 (endret) Hei og takk for svar. Nei det er ikke Soldier of Fortune jeg mener. Det er en ganske lang sang, med mye instrumental. Det handler om et forhold, alt er så bra og riktig, de er sammen en stund. Så skjer det noe, det er ikke like bra lenger og de går fra hverandre tror jeg? Den er som sagt lang, kanskje til og med over 12 minutter, mye instrumentalt. Klarer bare ikke komme på hva den heter. Mener de synger om å ta på hverandre, se hverandre i øynene, endelig å få ta på hverandre, noe de/han har ventet på. Så blir alt trist. Endret 4. november 2006 av Chrizzy
Wildy Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 okey.... leter videre...... gir meg ikke så lett. Men er du sikker på at det er av Deep Purple?Finnner liksom ikke noe som passer sånn helt her....
Gjest Sativa Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 I have often told you stories About the way I lived the life of a drifter Waiting for the day When Id take your hand Det ække den her asså? sikker? Innlegget er endret ihht Kvinneguidens regler. Newt - forumansvarlig
Gjest Sativa Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 (endret) Tenke kanskje denne, Baby Im gona leave you med led zeppelin? Det er hulk snusfs sang det!!! Babe, baby, baby, I'm Gonna Leave You. I said baby, you know I'm gonna leave you. I'll leave you when the summertime, Innlegget er endret ihht Kvinneguidens regler. Newt - forumansvarlig Endret 5. november 2006 av Newt
Gjest Chrizzy Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 Hei og tusen takk for svar Ja jeg er helt sikker på at det ikke er Soldier of Fortune (den sangen kjenner jeg godt fra før, kan sikkert synge den baklengs ). Det var heller ikke den Led Zeppelin sangen. Å jeg er nesten hunder prosent sikker på at det er Deep Purple. Den er mer instrumental enn det blir sunget. Langt instrumentalt mellomrom mellom de versene han synger.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 Sometimes I feel like screaming....?
Gjest beekeeper Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 Herregud, den låta er bare helt NUDELIG!
gattissima Skrevet 6. november 2006 #16 Skrevet 6. november 2006 Har spilt igjennom deler av min betydelige DP-samling, men finner ikke ut hvilken sang du mener. Men her kan du gå inn og sjekke mange tekster; http://www.seeklyrics.com/lyrics/Deep-Purple/showall.html Er du sikker på at det ikke er et DP-tilknyttet band som f.eks. Rainbow eller Whitesnake? Medlemmene fra DP spilte også i mange andre band.
Gjest Chrizzy Skrevet 6. november 2006 #17 Skrevet 6. november 2006 Uff da, var jo helt på jordet her. Nå fann jeg endelig den. Takk for all hjelpen!!! Det fikk meg på sporet. Det var ikke Deep Purple, det var Uriah Heep og sangen heter "Salisbury". Teksten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå