Gå til innhold

Da har vi sett på lokalet vårt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi sett lokalet vårt i "Levende live", og ikke bare på bilder og referanser fra min bror. Har nevnt dette lokalet her tidligere på kvinneguiden...

Det er altså Trollsalen inne i det store trollet i Hunderfossen familiepark. Ivo Caprino har jo også som kjent sine fantastiske figurer utstilt der... SÅ mens gjestene nyter aperitiffen beveger de seg blant Askeladden, Reveenka, 7.far i huset, etc etc...og i bakgrunnen surrer trolsk musikk. Det gir en helt utrolig stemning. Trollsalen er altså en egen sal inne i dette trollet. Og taket i salen holdes oppe av seks svære troll. Samboeren var ikke like gira som meg på forhånd, men falt totalt for det med en gang han satte bena inn i trollet.

Dersom det er noen som har planer om å gifte seg på LIllehammer/Øyer bør dere sjekke ut Trollsalen om det kan være et alternativ for dere.

Fotograf har vi også sjekket ut litt....Var innom Fotograf Kathrine og Fotograf Kirsti. Likte den siste best. Tror førstnevnte også er flink, men fikk en litt dårlig følelse på mannen vi snakket med, selv om jenta (Kathrine) virket veldig hyggelig!

Har noen tips på frisør, blomsterforretning som er verdt å sjekke ut i Lillehammertraktene taes tips i mot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååå, dette hørtes helt eventyrlig ut.

Må innrømme at jeg er en smule misunnelig nå,ja. ;) hehe...

Når skal bryllupet stå?

Skrevet

Takk takk :)

Bryllupet skal stå 18. august 2007, så det er lenge til. Altfor lenge!!! Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å vente så lenge, men har man noe valg?! Utfordringen blir å ikke snakke om bryllup hele tiden, slik at samboeren blir lei...hehe...

Gjest Gjest_Krista_*
Skrevet

Tror Kirsti er den mest brukte og ikkeminst den flinkeste av fotografene du nevnte!! Tornerose er en fin blomsterbutikk der de har litt bedre tid enn de kjede butikkene.... av frisører vet j ikke... Kanskje Mekka eller Trend Z?? Ikke victoria eller bøhmer ihvertfall, de er litt lite oppdaterte..

Gjest Gjest_Krista_*
Skrevet

Med tid... mente jeg at de tar seg bedre tid til kunden... Men det skjønte du sikkert..

Skrevet

Litt å vente ja, men du har jo all verdens av tid til å planlegge til hver minste lille detalj. Hehe :ler:

Trodde ikke jeg var av den typen som kom til å bli en "kontrollfrik", men joda; sambo kan bekrefte at jeg er blitt en bridezilla. En snill en da vel og merke. :legrine: Er vel ikke en av de verste.....ennå... hi hi.

Ikke lenge til vi gifter oss nå, og jeg gleder meg helt villt!!!

Skrevet

Tusen takk "gjest Krista" for tips...Har allerede sendt en mail til Tornerose :)

Og Smulan... Ja, du er heldig som bare har kort tid igjen :) Kontrollfreak ja. KJenner til det. Er det i det daglige også jeg, så blir nok ikke noe mindre ifht bryllupet. Men som deg, liker jeg å tro at jeg er en snill kontrollfreak :))

Lurer på hva jeg skal fylle dagene med etter bryllupet...hmm...er helt oppslukt i dette for tiden. Men da kan jeg kanskje begynne å bevege meg inn på barn i magen forumene..hehe...Nuvel, vi får se hva som skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...