Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 hva er vitsen med touch eclat hvis den IKKE dekker ringer under øynene, IKKE er concealer på noe vis? HVA bruker dere den til?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Det er en highlighter. Det kan man se på damer som bruker den under øynene på diskoteker Ubrukelig spør du meg. Da liker jeg heller Kanebo dekktusj, som faktisk er ment for å dekke blå ringer etc.
Gjest Deception Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Det er ikke en concealer, og hvis noen har sagt det er det, har de løyet. Det er en highlighter, og brukes for å framheve og skjule visse områder. Hvis du har ikke så mørke ringer under øynene, for eksempel, kan den lyse opp området, eller man kan bruke den på overleppen for å gjøre inntrykk av større lepper. For eksempel. Selv kan jeg ikke leve uten. Vanlig concealer bruker jeg bare hvis jeg har en kvise e.l.
Gjest Deception Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Kanebo er så matt. Ikke fin hvis man ikke bruker foundation og pudder som også er matt.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 så hvis du ikke har ringer under øynene så bruker du den, deception?
Gjest Deception Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 så hvis du ikke har ringer under øynene så bruker du den, deception? ← Jeg har ikke sagt noe om ikke ringer under øynene, men de er ikke blå, men heller bare litt mørkere enn huden ellers. Jeg har så grusomt tynn hud. Og da funker TE godt. Den funker også veldig bra rundt nesen, for eksempel, der huden er litt rødere enn ellers. Jeg bruker nr 2, som er gultonet.
Tristessa Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Jeg bruker den på samme måte som Deception, fin til å lyse opp litt rundt øynene og nesen. Dessuten er den fin under mineralfoundation. Forstår ikke hvorfor jeg drøyde så lenge med å kjøpe denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå