Gå til innhold

ONANERER JENTER?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har en kiste hvor jeg låser inn alt leketøyet min kvinne har. Jeg skal ikke ha noe av fingring når jeg ikke er tilstede. Jeg spør henne hver gang jeg har vært borte, om hun har fingret med seg selv. Da jeg kjenner min kvinne ut og inn så vet jeg om hun lyver.

Mener du alvor med dette innlegget her? Hvorfor unner du ikke den du elsker å ha det deilig når du ikke kan være sammen med henne? Det må vel være en rett alle menesker har, og onanere når man selv har lyst. Onani er da ikke utroskap!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mener du alvor med dette innlegget her? Hvorfor unner du ikke den du elsker å ha det deilig når du ikke kan være sammen med henne? Det må vel være en rett alle menesker har, og onanere når man selv har lyst. Onani er da ikke utroskap!!!

Hvorfor skal kvinnfolket være interresert i å kose med seg selv når mannen ikke er tilstede. Bare det er besynderlig. Sex er til for at mannen og kvinnen skal dyrke den i lag.

Skrevet
Hvorfor skal kvinnfolket være interresert i å kose med seg selv når mannen ikke er tilstede. Bare det er besynderlig. Sex er til for at mannen og kvinnen skal dyrke den i lag.

Lurer fortsatt på om du er seriøs med innleggene dine. Men er du det, så har jeg ikke noe annet å si enn at jeg er totalt uenig med deg. Og det er jo lov...

Selvsagt er sex med partner absolutt det optimale, men hva når lysten melder seg og man er alene? Skal man bare fortrenge sine følelser? Jeg tror det lettere ville ført til utroskap, jeg.... Seksualitet er en sterk drift i oss alle.

Onani er fint for kroppen, spenninger forsvinner, du blir avslappet og rolig.

Jenter som onanerer blir også ekstra bevist på hva som skjer med kroppen, det fører bla. til at de lettere får orgasme, under samleie. :)

Skrevet

Jenter som onanerer blir også ekstra bevist på hva som skjer med kroppen, det fører bla. til at de lettere får orgasme, under samleie.  :)

Det var det jeg viste! Min kvinne har vært et svin før jeg traff henne. Har alltid lurt på hvorfor hun kommer så fort.

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)
Jeg har en kiste hvor jeg låser inn alt leketøyet min kvinne har. Jeg skal ikke ha noe av fingring når jeg ikke er tilstede. Jeg spør henne hver gang jeg har vært borte, om hun har fingret med seg selv. Da jeg kjenner min kvinne ut og inn så vet jeg om hun lyver.

Ikke rart dama di er svak hvis du holder henne nede.

Endret av Bellatrix
Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg skjønner hva du skriver, men egentlig så har jeg aldrig opplevd at jeg har hatt verken lyst eller behov for å diskutere det med venninner. Vet ikke hvorfor det er sånn. Liker å snakke om det med mannen :sjarmor:

Skrevet

Jeg har ingenting sexleketøy, men får 5-6 orgasmer etter hverandre alikevel.

Så det hadde ikke hjulpet om du var mannen min.

Typen min vil forresten ikke at jeg heller skal ta på meg selv når han ikke er der, han har sagt at jeg ikke må gjøre det.

Jeg ble litt overrasket.. :overrasket:

Men jeg klarer ikke å slutte.

Gjest Gjest_gunnx_*
Skrevet

Tydeligvis et interessant emne for menn dette :-p

Jeg har inntrykk av at jenter gjør det av og til, og uregelmessig - i motsetning til menn, som jeg tror har onanering som fast hobby.

Samboeren min tror jeg aldri gjør det, samtidig som han tror jeg ikke vet at han gjør det daglig. Vil ikke "avsløre" ham, fordi jeg tror han hadde blitt så flau at det hadde ødelagt all sex i overskuelig framtid for oss. Han spør og hinter av og til om jeg gjør det, hvilket jeg sterkt benekter, hehe :-)

Gjest Onani-Hedvig
Skrevet

Jeg snakker ikke om det med venninnene. Sa det til en tidligere kjæreste, han fortalte hele vennegjengen at jeg onanerer mange ganger daglig inkludert på badet hjemme hos andre.

Det er sant, med pinlig at det kom ut, ble slutt med han da.

Onanerer så mye at jeg blør av og til, men kan ikke stoppe. Jeg er alltid våt og kåt, kanskje jeg er unormal.

Skrevet

:hoho:

Fantastisk ! Lenge siden jeg har ledd så godt! Hvor tar du det fra, Rastafan?

Skrevet
:hoho:

Fantastisk ! Lenge siden jeg har ledd så godt! Hvor tar du det fra, Rastafan?

Endelig noen med et fornuftig svar!!! :klappe::klappe::klappe:

Hvorfor skal ikke vi "jenter" få kose oss, singel eller ikke, når de aller felste menn gjør det.....Skjerp dere folkens, trodde folk var litt mindre konservative..

Gjest Mastrubasjon i ekteskap
Skrevet

Etter over 30 års ekteskap har min kone mastrubert jevnlig. Dette er noe jeg bare vet. Jeg syns dette er helt ok. Hvorfor skal ikke hun ha sine private fantasier og leve dem ut på en måte som er deilig for henne? Jeg er overbevist om at hennes private seksuelle fantasier og mastrubasjon har medvirket til et rikere seksualliv! Dere menn som ikke unner deres kjære dette burde skamme dere. Selv om man er i et forhold eier man ikke den man har et forhold til.

Mann og lykkelig gift!

Skrevet

Haha, fatter ikke at dere kan ta "Rastafan" seriøst. Det er jo opplagt at han kun sier dette for å provosere. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...