Gå til innhold

ONANERER JENTER?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ironi: Har hatt en jenteprat hvor vi diskuterte onani. Jenter generelt virker veldig flaue over å snakke om akkurat dette. Det virker som det er mye lettere å snakke om samleie. Der åpner ofte jenter seg lett.

Hvorfor er det da så veldig flaut å si at man onanerer? Det er jo helt naturlig og kjempedeilig. Det virker liksom som det er noe "skittent" og "snuskete" med det å kose med seg selv.

Nå mener jeg ikke at alle skal buse ut om sitt private sex liv til meg. Jeg tenker på når jenter prater og diskuterer sex.

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alt man føler for å dele med venninner. Spesielt ikke siden venninner har en tendens til å dele både egne og andres erfaringer med enda flere venninner. Det er heller ikke alt man ønsker eller behøver å vite om sine venninner. Kan dette teoretisk sett være et svar på spørsmålet ditt?

Når det gjelder mine venninner så har vi helt andre ting å diskutere og dele med hverandre enn sexlivet vårt enten det nå er alene eller med selskap. :ler:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Vi driver å vitser om det som alt annet i vennegjengem (både med jenter og gutter) som om det er like normalt som hos gutter, men å ha en seriøs diskusjon om.. tja teknikker og sånt, tror jeg ikke jeg kommer til å ha med venninner.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Det er ikke alt man føler for å dele med venninner. Spesielt ikke siden venninner har en tendens til å dele både egne og andres erfaringer med enda flere venninner. Det er heller ikke alt man ønsker eller behøver å vite om sine venninner.

Enig. Var i en fest en gang, HELT uten sensur og intimgrenser. Det var rett og slett ubehagelig. Jeg fikk vite ting om folk jeg bare kjenner litt som jeg overhodet ikke ville vite, type seksuelle og dypt følelsesmessige ting. Klarte nesten ikke å se som ble snakket om inn i øynene etterpå, huff. Etter det har jeg ikke snakket om så veldig personlige ting til venninna som hang i den gjengen for å si det sånn.

Skrevet
Det er ikke alt man føler for å dele med venninner. Spesielt ikke siden venninner har en tendens til å dele både egne og andres erfaringer med enda flere venninner. Det er heller ikke alt man ønsker eller behøver å vite om sine venninner. Kan dette teoretisk sett være et svar på spørsmålet ditt?

Når det gjelder mine venninner så har vi helt andre ting å diskutere og dele med hverandre enn sexlivet vårt enten det nå er alene eller med selskap.  :ler:

Ja, jeg er enig i dette du skriver her. Men jeg tenker liksom på hvorfor det er så mye lettere å snakke åpent om et sexliv, som man har med en partner. Da spares det liksom ikke på noe. DET er etter min mening mye verre. Da utleverer man jo også partneren sin.

:):):forvirret::forvirret::)

Skrevet
DET er etter min mening mye verre. Da utleverer man jo også partneren sin.

Temmelig ufint å utlevere samboer, kjæreste, ektefelle på den måten. Helt enig.

Skrevet (endret)

Jeg har et par venninner som jeg kan fleipe med hvor kåte vi er og hvilket leketøy som funker bra. Ikke noe mer detaljer enn det.

Når det gjelder sex med en partner så kan vi snakke generelt om den rågod sexen vi hadde i går eller at vi har noe på gang. At han er for snill og han for rå og ... Men det blir uansett overfladisk. Føler ikke at jeg får vite for mye om kjærestene deres. Går mer på hva vi synes selv og egne opplevelser.

Endret av Persille
Skrevet

Jeg kan snakke åpent om sex med venninner, men å onanere nevner jeg aldri.

Vet ikke hvorfor det er slik, men jeg hadde ikke klart å prate med mine venninner om det, Og ja, jeg onanerer hver dag, minst 2 ganger om dagen, for jeg er sååå kåt :ler:

Skrevet
Jeg kan snakke åpent om sex med venninner, men å onanere nevner jeg aldri.

Vet ikke hvorfor det er slik, men jeg hadde ikke klart å prate med mine venninner om det, Og ja, jeg onanerer hver dag, minst 2 ganger om dagen, for jeg er sååå kåt :ler:

Du sier akkurat det jeg mener med spørsmålet mitt her. :klappe::klappe:

Men hvorfor er de slik? Føler vi at vi utleverer oss mer når vi kun snakker om oss selv??

Skrevet

har lurt på det samme! Men når det er sagt så snakker jeg ikke om vårt sexliv heller.. Kan godt snakke om fortiden og le av hysteriske pinlige sexhistorier fra "gamle dager", men mitt nåværende forhold bretter jeg ikke ut på samme måte. det er liksom for nært og intimt. Noe for bare oss.

Men det er egentlig rart at onani blandt oss jenter er så tabu! alt annet er jo "fremme i lyset" nå om dagen.. Må helt ærlig si at jeg stiller meg i køen av dem som lurer på hvorfor.. det er jo helt naturlig. Mange jenter som nekter for å gjøre det som egentlig gjør det tror jeg!

Skrevet

Jeg har et par veldig ublyge venninner som jeg har diskutert onani med, og jeg snakker også med menn jeg er seksuelt involvert med om det. Kan vel fleipe med det i blandet selskap også, men det er ikke akkurat sånt man snakker med absolutt alle om.

Det er jo heller ikke et tema som dukker opp overalt da.. "Runket du i går?" er ikke akkurat grunnlaget for en interessant diskusjon. Jeg blir nesten litt mer provosert av de som absolutt skal være så sinnsykt "åpne" og "frigjorte". Det bryr meg lite hva folk jeg ikke kjenner bruker av dildoer, og dessuten synes jeg denne tvangen om å snakke om sex i dagens samfunn er like ille som tvangen til å holde kjeft om det var i forrige århundre. Jeg vil ikke si at onani er et tabu, men heller at det oppfattes som privat. At de som synes det er privat skal bli kalt for pripne eller noe i den duren synes jeg bare vitner om en eller annen form for seksualitetstyranni.

Skrevet

Jeg kjenner tre stykker jeg kan snakke om absolutt alt med, inkl onani. Men ingen av de andre vennene mine er så åpne på det området. De andre snakker aldri om sex i det hele tatt, det virker nesten som om de er flaue for å innrømme at de faktisk har sex :forvirret:

Skrevet
Det er jo heller ikke et tema som dukker opp overalt da.. "Runket du i går?" er ikke akkurat grunnlaget for en interessant diskusjon.   :ler:  Jeg blir nesten litt mer provosert av de som absolutt skal være så sinnsykt "åpne" og "frigjorte". Det bryr meg lite hva folk jeg ikke kjenner bruker av dildoer, og dessuten synes jeg denne tvangen om å snakke om sex i dagens samfunn er like ille som tvangen til å holde kjeft om det var i forrige århundre. Jeg vil ikke si at onani er et tabu, men heller at det oppfattes som privat. At de som synes det er privat skal bli kalt for pripne eller noe i den duren synes jeg bare vitner om en eller annen form for seksualitetstyranni. :klappe:

:klappe:

Skrevet

Synes ikke det er særlig flaut/ubehagelig å snakke om sex og at jeg onanerer. Det er jo helt naturlig.

Meg og mine venninner snakker åpent om sex, og onani - jeg tror mange, (særlig) menn hadde blitt sjokkerte over hvordan vi snakker! :ler:

Skrevet
Synes ikke det er særlig flaut/ubehagelig å snakke om sex og at jeg onanerer. Det er jo helt naturlig.

Meg og mine venninner snakker åpent om sex, og onani - jeg tror mange, (særlig) menn hadde blitt sjokkerte over hvordan vi snakker!  :ler:

Argh! Det var meg.. *glemsk*

Skrevet

Vi snakker veldig åpent i min vennegjeng om det meste innen sex, men ikke onani. Vet ikke hvorfor, det bare er sånn...

Skrevet

Jeg har en kiste hvor jeg låser inn alt leketøyet min kvinne har. Jeg skal ikke ha noe av fingring når jeg ikke er tilstede. Jeg spør henne hver gang jeg har vært borte, om hun har fingret med seg selv. Da jeg kjenner min kvinne ut og inn så vet jeg om hun lyver.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg onanerer HVER kveld samt i lunchen på jobben. Har også en mini dildo i vesken som jeg bruker på toget. Er vel ikke noe flaut det da.

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

etter den 3 eller 4 org til jenta mi, kommer jeg over henn å hu får 2 stor til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...