Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg er svært blå under øynene! Altså mørke ringer som det kanskje kalles. Det skyldes ikke for lite søvn, tro meg. Jeg sov en gang i 13 timer, og var fortsatt like blå. Sover ellers mer enn de fleste. Concealer hjelper ikke, blåskjæret skjærer igjennom. Det blir nesten verre med concealer! (Har prøvd mange forskjellige farger/nyanser) What to do?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Hos enkelte er huden under øynene rett og slett så tynn at blodårene synes igjennom. Vanligvis er det concealer som skal til. Har du fått hjelp av ansatte på parfymeri til å velge riktig farge? Feil concealer kan forverre problemet. Jeg har sett at mange her inne sverger til Magic Concealer fra Helena Rubinstein når det gjelder mørke ringer. Har du prøvd den? (Gå på et parfymeri og be om prøver/ evt. at de prøver den på deg og ta med deg et speil ut i dagslys for å se på resultatet før du evt kjøper) Ellers så finnes det concealere i forskjellige farger som skal motvirke diverse hudproblemer. Grønn concealer skal motvirke rødhet og jeg lurer på om det ikke var gul eller rosa som skulle funke mot mørke ringer. Jeg har ikke prøvd slike selv, men det kan kanskje være verdt et forsøk. Det eneste er da at du må gå over med vanlig concealer eller foundation for å skjule fargene.
Gjest Sabia Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Vedr concealer, er YSL Touch Eclat den beste jeg har vært borti - selv om den heller ikke er bra nok.. Jeg leste idag at Diorshow (el noe sånt) visstnok skal være enda bedre. Ellers er det veldig viktig å drikke masse vann. Det er viktig generelt også for huden - at den skal være sunn.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Jeg leste idag at Diorshow (el noe sånt) visstnok skal være enda bedre. Diorshow er da en mascara? Men HP Magic Concealer anbefaller jeg.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 visstnok skal en bruke en consealer med oransje farge mot blå ringer, ikke bruker en lys concealer som fremhever ringene.
Gjest Deception Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 YSL Touche Eclat er strengt tatt ikke en concealer, men en highlighter. Den skjuler ingenting, men lyser opp mørke partier. Hvis du har ordentlig mørke ringer, er nok en ordentlig concealer bedre, for eksempel HR Magic Concealer, Forget It fra Biotherm, eller Hydrating Concealer fra Christian Dior.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Hvilken concealer har du brukt? Vil som en annen her anbefale Helena Rubinstein sin magic concealer, fantastisk. Ser noen nevner Thouch eclat, men den mener jeg ikke er dekkende nok for blå ringer, og at den mye heller highlighter område enn å dekke det.
Smurre Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Jeg vil anbefale concealer fra Kanebo, den dekker det meste I hvertfall funker den fint på meg.
fargegla82 Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Helena Rubinstein sin magic concealer!drøøøy i bruk og super dekkeevne",) hilsen en helena fra vest",)
Gjest Sabia Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 Diorshow er da en mascara? Men HP Magic Concealer anbefaller jeg. ← Ja vet det, men det er noe som likner... Må finne det igjen tror jeg...
Gjest Sabia Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Fant det!! Dior Skinflash var det jeg har hørt skal være bedre enn YSL touch Eclat.
Lola83 Skrevet 4. november 2006 #13 Skrevet 4. november 2006 (endret) Legg et lag med hemoridekrem på.. Ta så på litt foundation, concealer og avslutt med litt pudder.. Endret 4. november 2006 av Lola83
Gjest Deception Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 Fant det!! Dior Skinflash var det jeg har hørt skal være bedre enn YSL touch Eclat. ← Jeg likte den ikke i det hele tatt. Den la seg merkelig på huden, og fargene er også litt rare. Muligens bra hvis du er nesten hvit i huden.
Gjest Blanca Skrevet 4. november 2006 #15 Skrevet 4. november 2006 Jeg likte den ikke i det hele tatt. Den la seg merkelig på huden, og fargene er også litt rare. Muligens bra hvis du er nesten hvit i huden. ← Jeg er lys i huden, men likte heller ikke SkinFlash. Som Deception sier så skled den rundt på huden og lå der i flak og lag. Inneholder mye silikon, vil jeg tro.
Gjest Sabia Skrevet 8. november 2006 #16 Skrevet 8. november 2006 Jeg er lys i huden, men likte heller ikke SkinFlash. Som Deception sier så skled den rundt på huden og lå der i flak og lag. Inneholder mye silikon, vil jeg tro. ← Oki -takk for advarsel - holder meg til YSL sin jeg...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. november 2006 #17 Skrevet 8. november 2006 Legg et lag med hemoridekrem på.. Ta så på litt foundation, concealer og avslutt med litt pudder.. ← Hemoroidekrem skal brukes i rompa. Jeg syns Magic Concealer er veldig bra under øynene. Jeg er også til tider veldig blå under øynene uansett hvor mye jeg sover, men den funker. TE fra YSL funker dårlig for min del, dessuten så begynte penselen å lukte etter kort tid. Prøvde å klage på den, men de påsto det var helt normalt.
Gjest Zevon Skrevet 8. november 2006 #18 Skrevet 8. november 2006 YSLs gjorde lite for meg, selv om mange er frelst av den, men jeg synes Kanebos tryllepenn funker fint. Jeg er blek og har alltid vært veldig blå under øynene.
Gjest Yzma Skrevet 8. november 2006 #19 Skrevet 8. november 2006 Leste ikke igjenom alle svarene....men en concealer med oransj-pigmener nøytraliserer den blå fargen:)
Gjest Thalassa Skrevet 9. november 2006 #20 Skrevet 9. november 2006 Den evige jakten på en bra concealer... Magic concealer (01 light) fra helena rubinstein er veldig bra mot blå ringer som tidligere nevnt oppe i tråden. Prøvde den selv men tålte den dessverre ikke, fikk rennende røde øyne, så har endt opp med Lancomes flash retouche (01) til slutt og synes den funker fint, men magic concealer er helt klart best, i tillegg er den veldig drøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå