Rastafan Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Kvinnene har rottet seg sammen mot meg, skriver i hemmelige koder. Hvordan kan jeg lese den lille skrift?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 ctrl + c og ctrl + v i adresselinja?
Gjest Blanca Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 (endret) Kvinnene har rottet seg sammen mot meg, skriver i hemmelige koder. Hvordan kan jeg lese den lille skrift? ← Trykk på siter-knappen. Endret 3. november 2006 av Blanca
aline Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 *fniser* IKKE FORTELL HAM - IKKE FORTELL HAM!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Trykk på "siter"-knappen, så kommer hele innlegget opp i normal skrift. Bare klikk tilbake når du har lest. (teskje-humør i dag)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 bjørnsdatter da, din sviker.. ← Sorry... så ikke innlegget ditt før jeg hadde postet...
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Hjelpeløst mannfolk ← My thoughts exactly. Ja, det betyr: det var akkurat det jeg tenkte. Ps, ingen må lære disse mannfolka copy og paste. I hvert fall ikke hurtigtastene.
Rastafan Skrevet 3. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2006 Trykk på siter-knappen. ← Du må være en sterk og god kvinne!
aline Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 Sorry... så ikke innlegget ditt før jeg hadde postet... ← fniser
Rastafan Skrevet 3. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 3. november 2006 Hjelpeløst mannfolk ← Skulle sett deg når du trenger hjelp med å skifte hjul, eller lyspære.
Gjest Gjest_lilly_* Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 Skulle sett deg når du trenger hjelp med å skifte hjul, eller lyspære. ← Ja, det er jaggu godt å ha noen som kan gjøre grovarbeidet. Så skal vi ta oss av tenkingen store venn
Rastafan Skrevet 3. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 3. november 2006 Svake ulver, hele gjengen. Dere fråtser dere i litt mannekjøtt. Kunne kanskje tenke seg et manneben å gnage på?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 3. november 2006 #15 Skrevet 3. november 2006 HVORFOR ER BJØRNSDATTER EN SVIKER? DET VAR DA VITTERLIG JEG SOM TIPSET FØRST! *HVISKE DETTE MED SMÅ BOKSTAVER*
Rastafan Skrevet 3. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 3. november 2006 Ja, det er jaggu godt å ha noen som kan gjøre grovarbeidet. Så skal vi ta oss av tenkingen store venn ← Ja det krever all energien du har å planlegge neste middag, eller hvorfor blomstene dine ikke vokser?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 3. november 2006 #17 Skrevet 3. november 2006 (endret) Katten min er tykk Endret 3. november 2006 av Ferskvannsblekksprut
Rastafan Skrevet 3. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 3. november 2006 HVORFOR ER BJØRNSDATTER EN SVIKER? DET VAR DA VITTERLIG JEG SOM TIPSET FØRST! *HVISKE DETTE MED SMÅ BOKSTAVER* ← Det du skrev virket ikke, lille kvinne.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 3. november 2006 #19 Skrevet 3. november 2006 Du merker det, kopierer det og limer det inn i adresselinja, hvor vanskelig kan det være? Jævla abekatt :---) Neidajegbaretuller
Rastafan Skrevet 3. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 3. november 2006 Du merker det, kopierer det og limer det inn i adresselinja, hvor vanskelig kan det være? Jævla abekatt :---) Neidajegbaretuller ← Alt for komplisert for meg, som dere kvinner da vitterligen er. Nok et bevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå