Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Det hjelper ikke med mer fett hverken i røren eller på jernet. Det blir hengende en del oppe og en nede på hjernet.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Smører du både oppe og nede da? Lettest å smøre oppe hvis du har smeltet smør og en bakepensel.
Gjest Gjest_Englepus_* Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Har du prøvd med olje? Bruker olje til det meste, fungerer bedre enn smør og trenger ikke å smøre så ofte.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 legger brunost eller syltetøy i midten og spiser det
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Smører du både oppe og nede da? Lettest å smøre oppe hvis du har smeltet smør og en bakepensel. ← Jada. Har smurt oppe og nede. Det er ikke det som er problemet.
Donpedro Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Er det ekte røre eller laget av pose? Poserøre kan bli slikt om man blander ut med varmt vann.
Elanor Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Et ekstra egg i røra, hadde kanskje gjort susen!
Leanne Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 jeg smører aldri vaffeljernet mitt jeg.. Bare har litt smeltet smør i røra. En grunn til at vaflene deler seg kan være at du åpner for tidlig. La de ligge litt lenger, så kan det hende det går bedre.. Lykke til
Chic Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Det der har jeg hatt mye problemer med også! jeg pleier bare å åpne litt for å se hvordan det går, begynner den å dele seg tar jeg en kniv og dytter av det som sitter i topplokket ned, og så lar jeg det steke litt til, men da er det 1 vaffel og ikke to
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #10 Skrevet 3. november 2006 De deler seg hvis røra er for tynn. Litt mere mel pleier å gjøre susen. Og da mener jeg bare litt.
Gjest piaf Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 De deler seg hvis røra er for tynn. Litt mere mel pleier å gjøre susen. Og da mener jeg bare litt. ← Enig med gjest!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #12 Skrevet 4. november 2006 Det høres ut som om du bruker en skikkelig fattigmannsoppskrift på røra di.
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #13 Skrevet 4. november 2006 Er det ekte røre eller laget av pose? Poserøre kan bli slikt om man blander ut med varmt vann. ← Det er ekte røre. jeg smører aldri vaffeljernet mitt jeg.. Bare har litt smeltet smør i røra. En grunn til at vaflene deler seg kan være at du åpner for tidlig. La de ligge litt lenger, så kan det hende det går bedre.. Lykke til ← De har ligget til de var nesten svarte, det hjalp lite.
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 Det høres ut som om du bruker en skikkelig fattigmannsoppskrift på røra di. ← Og hva kjennertegner en slik "fattigmannsoppskrift"?
FantasDick Skrevet 4. november 2006 #15 Skrevet 4. november 2006 Det høres ut som om du bruker en skikkelig fattigmannsoppskrift på røra di. ← Vel, jeg pleier å ha smeltet smør i røra, pluss at jeg pensler godt med smør i mellom hver steking. Egg binder røren sammen - hvor mye egg har du i røren din? Eller, hvordan er oppskriften din? Det kan jo kanksje være jernet ditt også?
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #16 Skrevet 4. november 2006 (endret) Mere egg pleier hjelpe. På litt under en liter melk pleier jeg fire egg. Da sitter de som oftest. Endret 4. november 2006 av jack
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå