Gå til innhold

Hva skal jeg betale barnevakten?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha barnevakt for første gang som ikke er familie og jeg er så usikker på hva jeg skal betale henne.

Kan noen hjelpe meg?

Jeg skal hente henne på jobben( hun jobber i min sønns barnehage) og ta henne med meg hjem. Jeg skal kjøre henne hjem etterpå. Jeg lager middag til henne og barna. Barna er fem og ni år og klarer seg godt selv. Barnevakten er tyve år gammel.Hun blir alene med dem fra ca kl 19 til ca midnatt. Hva synes dere? Takknemlig for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foreslår kr. 200.- Det blir 50.- i timen (regner bare fra 19-24).

Hun er jo 20 år, og en "gammel" barnevakt. Da koster det litt. Men jeg ville ikke ha betalt mere, siden hun får middag og blir hentet og bringt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Vi pleier å betale 50 til 17 åringen som av og til sitter barnevakt hos oss. Da har minstemann sovnet og de to eldste har stelt seg og er klar i nattdrakt. Synes det er litt gjerrig å betale mindre, selv om hun bare skal "være til stede". Dessuten er hun helt fantastisk med barna og da får vi henne tilbake !!!!!!!!!( Barnevakten altså )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden barnevakten er 20 år ville jeg ha betalt henne 80 kr. timen.

Men dersom du skal betale 50 kr. timen, husk at det blir 250 kr. fra 19-24, ikke 200 som Sofia skrev. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at 50,- timer er greit. Jeg hadde blitt mer enn fornøyd med det, og når man i tillegg blir hentet, kjørt og får middag er det kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle svar!!!! :D

Det er greit m en pekepinn, man har jo ikke lyst til å virke gjerrig heller. Men det blir jo en fryktelig dyr kveld dersom man må ut med de helt store timeprisene. :blunke:

Ha en fantastisk helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...