Gjest TK-Moberg Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg så en dag på jobben noen gutter som drev på med en ball som de snurret i handen og fikk om en enorm fart. Nå får jeg ikke tak i han jeg kjenner av de, men jeg vil så gjerne kjøpe en sånn til nabo gutten som fyller året i morgen. Noen som vet hva slags produkt jeg snakker om?? Det er en ball som roterer inni en annen ball ved hjelp av handbevegelse, det er digitat omdreiningsteller, og skal visst nok være på vei "inn" for øyeblikket. Håper noen vet hva jeg babler om!
Gjest niomi Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Du får kjøpt gyroball på apoteket. Har ihvertfall sett det på de apotekene jeg har vært på i det siste. Kjempefin trening for dataarmer.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Lurer på om de har noe sånt i datautstyrsbutikker? Om det er en sånn liten ball som kan brukes for å hindre (..) senebetennelse?
aline Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg så en dag på jobben noen gutter som drev på med en ball som de snurret i handen og fikk om en enorm fart. Nå får jeg ikke tak i han jeg kjenner av de, men jeg vil så gjerne kjøpe en sånn til nabo gutten som fyller året i morgen. Noen som vet hva slags produkt jeg snakker om?? Det er en ball som roterer inni en annen ball ved hjelp av handbevegelse, det er digitat omdreiningsteller, og skal visst nok være på vei "inn" for øyeblikket. Håper noen vet hva jeg babler om! ← men er det noe for en gutt som fyller ett år??? det er mer en bare en barneleke sånn egentlig. (eller mente du nabogutten som fyller år i morgen?.. så etterpå at det kanskje var det du mente, og da er det bare å ignorere meg. ) Endret 3. november 2006 av aline
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 http://www.miss-gadget.net/product_info.ph...d5488d4ce8db99a (vet ikke hvordan jeg lager sånn liten link..)
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 En gyroball egner seg ikke til ettåringer. Slike baller er ikke leker, men treningsutstyr. Se linken i innlegget over for å se hva de brukes til.
miow Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Selges i sportsbutikker, men er ikke noen leke!
Gjest TK.Moberg Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 En gyroball egner seg ikke til ettåringer. Slike baller er ikke leker, men treningsutstyr. Se linken i innlegget over for å se hva de brukes til. ← Tråstarter her!! Ser ut som at dere har konkludert med at gutten som skulle få denne "leken" var 1år, men nei, det er nabogutten på 15 som fikk den i dag, han ble kjempeglad og klarte nesten ikke å stoppe å bruke den. En sånn ball er visst veldig inn i hans miljø, og han har lenge hatt lyst på en sånn sa han.
miow Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Tråstarter her!! Ser ut som at dere har konkludert med at gutten som skulle få denne "leken" var 1år, men nei, det er nabogutten på 15 som fikk den i dag, han ble kjempeglad og klarte nesten ikke å stoppe å bruke den. En sånn ball er visst veldig inn i hans miljø, og han har lenge hatt lyst på en sånn sa han. ← Skjønte nesten at du ikke hadde tenkt å gi den til en ettåring;) Bra han ble glad for den da, og jeg kan skrive under på at den er avhengighetsdannende!
aline Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 Tråstarter her!! Ser ut som at dere har konkludert med at gutten som skulle få denne "leken" var 1år, men nei, det er nabogutten på 15 som fikk den i dag, han ble kjempeglad og klarte nesten ikke å stoppe å bruke den. En sånn ball er visst veldig inn i hans miljø, og han har lenge hatt lyst på en sånn sa han. ← det var nok pga min reaksjon, men den kom bare det du sa om nabogutten som fylte året, ikke nabogutten som fylte år, om du skjønner... men regnet også med at du mente en eldre gutt, men man vet jo faktisk aldri. flott at han likte den.
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Den er genial dersom armen begynner å verke etter en lang dataturn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå