Gå til innhold

abort

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har alltid tenkt at jeg er for selvbestemt abort, men aldri kunne gjort det selv. I høst blei jeg gravid med en jeg kun hadde sex med den ene gangen og ikke kjente så veldig godt. Jeg blei gravid, og måtte dermed begynne å tenke nøye gjennom hva jeg skulle gjøre. Jeg er student og har ett og et halvt år igjen å studere. Jeg bestemte meg for å beholde barnet. Hele tiden har jeg hatt et ekstremt press fra mannen om å fjerne det. Det var en helt utrolig vanskelig situasjon, som jeg ikke unner noen å komme opp i. Jeg er nå 13 uker på vei og er utrolig glad for at jeg tok den avgjørelsen jeg gjorde.

Men avgjørelsen var jammen ikke så lett som jeg tidligere hadde trodd den skulle være.

Skjønner at det ikke var lett nei! Men jeg hadde nok gjort det samme. Selv om jeg ikke har vært i samme situasjon kan jeg nesten garantere at jeg ikke hadde klart å fjerne det.

Lykke til videre i svangerskapet da :)

Skrevet

Jeg er for, men ikke for at det skal brukes som prevensjon.

Skrevet
Skjønner at det ikke var lett nei! Men jeg hadde nok gjort det samme. Selv om jeg ikke har vært i samme situasjon kan jeg nesten garantere at jeg ikke hadde klart å fjerne det.

Lykke til videre i svangerskapet da :)

Takk :) Magen har begynt å vokse litt å alt er egentlig veldig spennende for tida :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...