flopp Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Vi vurderer å anskaffe oss vaskehjelp. Hvor mye er det vanlig at en vaskehjelp tar i timen? Vi ønsker en som støvsuger, vasker gulver, tørker støv og vasker badene nøye. Og at hun kan vaske vinduer, tak vegger etc når hun blir bedt om det mot at hun får betalt for de ekstra timene. Har vært i kontakt med noen som tilbyr seg å vaske huset, men prisene varierer fra 130 til 200 kr. pr. time (u/mva). Dessuten er det jo litt skummelt da - å åpne huset sitt for en fremmed person mens vi ikke er hjemme... Hvis noen kan anbefale en dyktig. effektiv og ærlig vaskehjelp som tar på seg vask i Follo-området så send meg en PM
Gjest Fliss Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 En ny verden åpnet seg for meg etter at jeg fikk vaskehjelp Det er bare SÅ deilig å slippe å bruke masse verdifull fritid på å vaske gulver, bad og toaletter. Hun kommer hver torsdag, støvsuger hele huset (og hun gjør det grundig) ... så vasker hun alle gulv og trapper, vasker bad og toaletter. Arbeidet tar 3 timer og jeg betaler 450 kroner i uken. Nå koser jeg meg med å sulle litt rundt og tørke litt støv, skifte på senger, vanne blomster og sette på plass nye stearinlys og dille ... Bare kosearbeid, vaskehjelpen tar arbeidet som tidligere stresset meg. Det eneste som forundrer meg er at jeg ikke har gjort det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå