Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er de lette å tørke av? Skal begynne å jobbe på legevakt og der kan det jo bli litt blodsøl ol :) Passer de på en sånn type jobb?

mange som bruker de i helsevesenet, de jeg kjenner til har kjøpt to par så hvis det blir søl på det ene så har de et ekstra skift.

spotecs kan slenges i vaskemaskinen, enkel og grei rengjøring :)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har lyst på spotec-sandaler, og trenger linker til forhandlere.

Jeg har søkt litt rundt, men eneste forhandler jeg finner selger kun til bedrifter. :frustrert:

For de selges ikke i butikker? Eller???

Håper noen kan hjelpe meg.

Hej

Du kan köpe dem på netbutik,de koster 399:- så kommer frakt på ca. 200:-

Jeg bestillte selv 2 par i dag og de kostet sammenlagt 1038:-

Sök bare på spotec

Skrevet
Hej

Du kan köpe dem på netbutik,de koster 399:- så kommer frakt på ca. 200:-

Jeg bestillte selv 2 par i dag og de kostet sammenlagt 1038:-

Sök bare på spotec

Hei

Jeg fikk tak i spotecsandaler. Det er en stund siden jeg kjøpte dem også. :)

Men jeg må bare innrømme at de var ikke så gode å gå med som jeg hadde forventet.

I dag bruker jeg dem som et andrepar, for å bytte litt på hva jeg har på beina på jobb.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har hatt mine spotecsandaler siden 1998, og de er like fine den dag i dag. De er ikke engang blitt blasse! De har vært i hard bruk, og jeg har også gått tur i fjellet med dem - deilig med den harde sålen. Når jeg ikke har brukt dem en stund syns jeg ofte de er litt rare over vristen, men det går seg fort til. Imidlertid kan jeg ikke låne dem bort til noen som må justere på vristinnstillingen, for da får jeg så utrolig vansker med å finne tilbake til "min" innstilling, og alle andre posisjoner på de øverste spennene gjør rett og slett vondt!

Men ellers - ja, jeg kunne ikke tenke meg andre sportssandaler slik det er nå. Brukte de på jobben tidligere, en jobb jeg sto hele dagen i. Nydelig. Men sålen er ikke dempet, så til aerobicbruk er de neppe noe særlig.

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med mine Spotec-sandaler, jeg synes de er harde å gå i, og når jeg tar de på, har jeg en følelse av å gå i oppoverbakke. Men når det er sagt så er de slitesterke og gode i så måte. Har brukt dem i to år på jobb på harde golv. Har bare ikke råd til å bytte dem ut.. Jeg kjøpte dem fordi de var det beste alternative blant de rimeligere typene (de under 500 kr).

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Cathrine_*
Skrevet
Er de lette å tørke av? Skal begynne å jobbe på legevakt og der kan det jo bli litt blodsøl ol :) Passer de på en sånn type jobb?

Du kan vaske dem i vaskemaskinen :) Mine er på tur der nå etter en sydentur hvor de ble brukt på en sandstrand og i støvete gater!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...