Amanlis Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg har lyst på spotec-sandaler, og trenger linker til forhandlere. Jeg har søkt litt rundt, men eneste forhandler jeg finner selger kun til bedrifter. For de selges ikke i butikker? Eller??? Håper noen kan hjelpe meg.
Skravla Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Hvis du bor i eller i nærheten av Oslo så selges de i en fritidsbutikk ved Storgata. http://www.magasinet.no/
MissEli Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Jeg kjøpte mine på coop obs Men det er noen år siden da, men kan jo tenkes di selger di enda.
Amanlis Skrevet 5. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2006 Takk for svar, jeg skal sjekke OBS først, det er litt langt å dra til Oslo. Men hvis ikke det er bare nettbutikker som selger er det jo håp... Jeg har sjekka magasinet.no, men de har ikke størrelsen min. Det kan jo hende de får inn da.
minienthe Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Men hvis ikke det er bare nettbutikker som selger er det jo håp... Jeg har sjekka magasinet.no, men de har ikke størrelsen min. Det kan jo hende de får inn da. ← magasinet får inn disse hele tiden, de har også netthandel
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Ellers har både dagaz og mirage lignende sandaler, men de har en ekstra strammereim lenger ned.
Lilletrollet Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Magasinet.no har dem til 399kr,mens de ofte selges dyrere i butikker.
Amanlis Skrevet 7. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2006 Jeg tok en telefon til Magasinet.no og bestilte via telefon siden størrelsen min ikke stod på rulletråden. Traff en hyggelig mann som måtte bekjenne at størrelsene stot hulter til bulter på nettsiden deres. Det var derfor jeg trodde de ikke hadde riktig størrelse. Men nå kommer de i posten en av dagene. Håper de er bra.
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Så flott at den tråden kom opp, nå har jeg endelig fått bestilt meg nye spotec-sandaler!
Majabeth Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 Jeg har hatt mine Spotec sandaler i noen år nå, og jeg er kjempefornøyd med dem!
Lavalampe Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har hatt mine Spotec sandaler i noen år nå, og jeg er kjempefornøyd med dem! ← Jeg har hatt mine i så mange år at jeg begynner å bli drittlei av dem... Men de er jo gode på foten og blir jo ikke utslitt, så jeg har ikke samvittighet til å kjøpe nye!
Amanlis Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. januar 2007 Jeg fikk msider tak i Spotecsandaler, og de er nydelige å ha på beina. Jeg har ikke vondt i rygg eller bein etter en lang arbeidsdag.
hjertesukka Skrevet 20. januar 2007 #13 Skrevet 20. januar 2007 Har tenkt å bestille et par Spotecsandaler til meg selv, men synes det er vanskelig med størrelsen. Dere som har kjøpt før, er de små eller store i størrelsen, eller helt vanlige? -Altså hvis man bruker 38 til vanlig, så kan man trygt bestille 38..?
minienthe Skrevet 20. januar 2007 #14 Skrevet 20. januar 2007 Har tenkt å bestille et par Spotecsandaler til meg selv, men synes det er vanskelig med størrelsen. Dere som har kjøpt før, er de små eller store i størrelsen, eller helt vanlige? -Altså hvis man bruker 38 til vanlig, så kan man trygt bestille 38..? ← jeg bruker 39/40 til vanlig og bruker 39 i spotec uten problem. synes de er ganske normale i størrelsen egentlig
Amanlis Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 20. januar 2007 Har tenkt å bestille et par Spotecsandaler til meg selv, men synes det er vanskelig med størrelsen. Dere som har kjøpt før, er de små eller store i størrelsen, eller helt vanlige? -Altså hvis man bruker 38 til vanlig, så kan man trygt bestille 38..? ← Jeg bruker 39 til vanlig og har 39 i sandalene.
Amanlis Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 23. januar 2007 No kuppar eg tråden din bittelitt Værjenta, håper det går greit?? Veit de kva som er best av Spotec-sandalar og sånne Mirage-sandalar fra Gaupa??? Eg vurderar å kjøpe meg nokre skikkeleg gode sko ettersom eg no går i slike heile dagen, og er litt usikker på kva merke som er best ← Kupp i vei Glow. Jeg har fått de svarene jeg trengte. Men jeg svarer jeg. Jeg har ei vennine som har prøvd både Spotec og Mirage. Hun trodde det var samme fabrikant, men sa hun måtte bytte ut Mirage sandalene fort. Hun er helsepersonell og fikk vonde og ømme bein av Mirage.
Gjest Reven Skrevet 23. januar 2007 #17 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har prøvd begge. Mirage er gode, men Spotec er bedre, og vel verdt den lille prisforskjellen.
Smascha Skrevet 24. januar 2007 #18 Skrevet 24. januar 2007 Her kommer nok et forsøk på trådkupp! Tror dere disse sandalene egner seg til å drive aerobic i....? MÅ ha noen åpne sko til dette!
minienthe Skrevet 24. januar 2007 #19 Skrevet 24. januar 2007 Her kommer nok et forsøk på trådkupp! Tror dere disse sandalene egner seg til å drive aerobic i....? MÅ ha noen åpne sko til dette! ← tja, de er jo fotformet så det er vel ikke utenkelig, er bare litt skeptisk til om sålen kanskje blir for hard ?
Gjest Gjest_Dina_* Skrevet 9. september 2007 #20 Skrevet 9. september 2007 Er de lette å tørke av? Skal begynne å jobbe på legevakt og der kan det jo bli litt blodsøl ol Passer de på en sånn type jobb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå