Gå til innhold

Bilder til stue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som er kresen, eller er det andre og som synes det er fryktelig vanskelig å finne fine bilder til stua?!? er ikke ca. et halvt år siden vi flyttet inn i ny leilighet, men har ennå ikke funnet noe. har sett på bohus, skeidar, living, rustika...osv. men ikke vår stil. jeg er veldig glad i limegrønt, og kunne tenkt meg bilder med denne fargen, og er åpen for andre også. er det noen som har noen forslag om hvor vi kunne gått og kikket, og hvor bildene ikke er altfor dyre? bor i stavanger området. legg gjerne ut linker

på forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det bare jeg som er kresen, eller er det andre og som synes det er fryktelig vanskelig å finne fine bilder til stua?!? er ca. et halvt år siden vi flyttet inn i ny leilighet, men har ennå ikke funnet noe. har sett på bohus, skeidar, living, rustika...osv. men ikke vår stil. jeg er veldig glad i limegrønt, og kunne tenkt meg bilder med denne fargen, og er åpen for andre også. er det noen som har noen forslag om hvor vi kunne gått og kikket, og hvor bildene ikke er altfor dyre? bor i stavanger området. legg gjerne ut linker

på forhånd takk:)

Skrevet

Hvorfor ikke finne noe lekker tapet eller stoff som du kan trekke over en ramme.

Personlig og det burde være greit å finne noe man liker.

Skrevet

Bildebutikker?

Du kan kjøpe selve bildet på slike butikker, men kjøper rammer på billigere steder.

Skrevet

Jeg syns og det er vanskelig. Jeg vil ha bilder på veggen som jeg liker og som jeg kan like i mange år. For meg er det viktigere enn at de skal matche interiøret, og jeg har heller nakne vegger i påvente av å finne noe, enn en plakat jeg har rasket med meg fra IKEA for å "ha noe på veggen".

Skrevet

Hei

Mal ett bilde selv, det gjorde jeg.

Jeg hadde aldri malt før, og nå så maler jeg på bestilling.

Det er kjempe gøy.

Kjøp ett lerret og ackryl maling, og sett igang å mal.

Nemi77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...