Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 (endret) Dumskapens akse lar aldri sjansen gå fra seg til å la virkelig dumhet overgå realityidioti. Har vi ingen farlige fiender? Vel, så får vi skaffe oss noen. http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/03/481712.html Endret 3. november 2006 av Alf Kaida
Gjest Miloine Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Ja, dette var jo lurt og beleilig, USA Allierte etterretningstjenester kvier seg for å sammarbeide med sine amerikanske kolleger fordi de aldri klarer å holde noe hemmelig, ikke en gang presidentens sidesprang PS!Sitter her med opskriften forran meg, men har litt problemer med koblingen mellom en rød og en grønn ledning :klø: er det noen her som forstår side 35 punkt 5 i oppskriften?
Gjest Krist. Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 PS!Sitter her med opskriften forran meg, men har litt problemer med koblingen mellom en rød og en grønn ledning :klø: er det noen her som forstår side 35 punkt 5 i oppskriften? ← Uansett så Nok er nok. Hvis menigmann ikke klarer og se historien i perspektiv, så tror jeg jeg snart blir selvmordsbomber. Hvis man ikke klarer og se KLARE likhetstrekk mellom Bush - Hitler, så er man rett og slett DUM. Denne gangen er det faktisk jævlig nærme ett sant helvete på jorden, ja jeg tror det kan skje også her i Norge. Hvis Bush og hans menn hadde invadert Norge istedet for Irak, hadde alle vært enige med meg, men når man sitter og leser aviser som baserer seg på amerikansk propaganda politikk, og tar det som god fisk, da har man ett allvorlig problem.
Gjest lurven Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Ja, dette var jo lurt og beleilig, USA Allierte etterretningstjenester kvier seg for å sammarbeide med sine amerikanske kolleger fordi de aldri klarer å holde noe hemmelig, ikke en gang presidentens sidesprang PS!Sitter her med opskriften forran meg, men har litt problemer med koblingen mellom en rød og en grønn ledning :klø: er det noen her som forstår side 35 punkt 5 i oppskriften? ← dropp ledningene
talin Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Det samme oppskriften har jeg jo i 2FY boken min
skrue Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Hvis man ikke klarer og se KLARE likhetstrekk mellom Bush - Hitler, så er man rett og slett DUM. Opps: http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå