Gå til innhold

Din egen atombombe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Miloine
Skrevet

Ja, dette var jo lurt og beleilig, USA

Allierte etterretningstjenester kvier seg for å sammarbeide med sine amerikanske kolleger fordi de aldri klarer å holde noe hemmelig, ikke en gang presidentens sidesprang

PS!Sitter her med opskriften forran meg, men har litt problemer med koblingen mellom en rød og en grønn ledning :klø: er det noen her som forstår side 35 punkt 5 i oppskriften?

Skrevet
PS!Sitter her med opskriften forran meg, men har litt problemer med koblingen mellom en rød og en grønn ledning  :klø: er det noen her som forstår side 35 punkt 5 i oppskriften?

:ler:

Uansett så Nok er nok.

Hvis menigmann ikke klarer og se historien i perspektiv, så tror jeg jeg snart blir selvmordsbomber.

Hvis man ikke klarer og se KLARE likhetstrekk mellom Bush - Hitler, så er man rett og slett DUM.

Denne gangen er det faktisk jævlig nærme ett sant helvete på jorden, ja jeg tror det kan skje også her i Norge.

Hvis Bush og hans menn hadde invadert Norge istedet for Irak, hadde alle vært enige med meg, men når man sitter og leser aviser som baserer seg på amerikansk propaganda politikk, og tar det som god fisk, da har man ett allvorlig problem.

Skrevet
Ja, dette var jo lurt og beleilig, USA

Allierte etterretningstjenester kvier seg for å sammarbeide med sine amerikanske kolleger fordi de aldri klarer å holde noe hemmelig, ikke en gang presidentens sidesprang

PS!Sitter her med opskriften forran meg, men har litt problemer med koblingen mellom en rød og en grønn ledning  :klø: er det noen her som forstår side 35 punkt 5 i oppskriften?

dropp ledningene

Skrevet

Det samme oppskriften har jeg jo i 2FY boken min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...