hjertesukka Skrevet 5. november 2006 #21 Skrevet 5. november 2006 Har satt sammen utrolig mye rart i mitt liv, det er bare å bestemme seg for at dette skal man greie. Gjerne med et glass vin som foreslått, og musikk på bånn pinne, men les bruksanvisningen først! Har lært opp mine døtre også, de begynte med slike små trekant-bord fra Ikea, og nå er de "verdensmestre" i umbracodrilling.
Gjest Blondie65 Skrevet 5. november 2006 #22 Skrevet 5. november 2006 (endret) Det eneste jeg vil si når det gjelder IKEA møbler i full høyde: Prøv å montere det på 23 kvm hybel der det allerede står en seng ... Det går, men det blir traaaangt. Det meste kan man montere selv, kjøkkenskap som skal på veggen er tunge, der må man ha en til å holde. Jeg har en venninne som er like gal etter IKEA møbler som meg selv, hun trygler om å få komme å hjelpe ... Til dere som mener det er utrolig ufeministisk å tro at man ikke kan greie det selv: Hva hvis man er blitt fortalt opp og ned i mente at det greier man aldri, gjerne påslengt et lite "lille venn" ...? Ord er mektige. Jeg synes heller ikke det er så veldig ulogisk at en jente kan være i tvil om at hun greier å løfte opp en bokhylle som er 2,03 meter høy. Endret 5. november 2006 av Blondie65
Gjest Meep Skrevet 5. november 2006 #23 Skrevet 5. november 2006 Prøv å montere det på 23 kvm hybel der det allerede står en seng ... Det går, men det blir traaaangt. ← Prøv på 12 kvm Men det gikk jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå