Gjest beskjemmet feminist Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Det er litt flaut å spørre om dette, men er det veldig tungt å sette sammen Billy bokhyller? Har 3 stykker som jeg gjerne ville hatt på plass i kveld.. Jeg er ikke verktøy-angst eller noe slikt, men er ikke spesielt sterk av meg. Tror jeg må ta av meg de røde strømpene før jeg begynner
Gjest -eline- Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Pisåffkeik! :-D Bare følg de flotte bruksanvisningene og sett i gang, det er ikke spesielt vanskelig nei.
Gjest Elfrida Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 (endret) Det klarer du, det er ikke noe vanskelig. Pakkene er jo litt tunge, men bare legg de på gulvet, åpne opp og sett i gang. Skru den sammen liggende. Les bruksanvisningen først, og følg den nøye underveis, det er den letteste måten å sette dem sammen på. Endret 3. november 2006 av Elfrida
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Det er ikke vanskelig å sette dem sammen, og det er ikke tungt heller. Du trenger jo aldri å -løfte- hele greien opp fra gulvet. Du setter den sammen liggende, og så når du skal få den opp mot veggen er det jo bare å skyve den bort dit du vil ha den, ta tak i øverste enden og vippe opp. Det -bør- ikke være normalt for et voksent menneske
Gjest Purple Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Det er jo ingen problem! Jeg satte da sammen mitt garderobeskap fra IKEA helt alene. 1,50 bredt og 2,40 høyt. Ingen problem å på løfta det opp til stående tilstand heller.
Gjest ikke så beskjemmet mer Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Yey, da var alle tre oppe Brukte mest tid på å få ut den ene støttehyllen som jeg skrudde i feil vei. Men bortsett fra det, så fikk jeg virkelig dreisen på hylleskruing.
Gjest Gjest_Margrete_* Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Du får ønske deg drill til jul i år - da går all skruing og montering veldig mye lettere.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Jeg er også en ekstremt svak og feminin kvinne, som helst ser at menn gjør det som er forventet av dem. Men jeg klarte å sette opp en Billy bokhylle selv. Er man single, så må man gjøre det selv.
Gjest Saramia Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Jeg blir jaggu flau på deres vegne over at dere overhodet finner på å spørre om dere klarer det eller si at det er mannens oppgave. Skulle tro det var for førti år siden
Gjest ei med erfaring Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Litt rødvin for motets skyld og noen saftige gloser på lager for effektens skyld og så er det bare å ta umbracon fatt, og vips er hyllene på plass. Møbelsammensetting blir mye morsommere med litt vin til........
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #12 Skrevet 4. november 2006 Ei skrudde sammen en svær dobbeltseng fra Ikea alene! *stolt*
Gjest Meep Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 Hoho, nå har jeg satt opp en billy bokhylle MED dører helt selv.
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #15 Skrevet 4. november 2006 (endret) IKEA møbler er lette å sette opp, bare man ikke legger vekk bruksanvisningen fordi man syns man ser hvordan det skal være. Min erfaring med IKEA-møbler er at de ikke nødvendigvis er logisk å sette sammen Endret 4. november 2006 av Kosemose
Spirito Skrevet 5. november 2006 #16 Skrevet 5. november 2006 Man skal vel være ganske vatthue før man ikke greier å sette opp en IKEA-hylle.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #17 Skrevet 5. november 2006 Man skal vel være ganske vatthue før man ikke greier å sette opp en IKEA-hylle. ← Men man skal visst bare være en allminnelig jente for å rakke ned på andre jenter. Hva er vitsen med å fortelle andre at deres bragder egentlig ikke er bragder.. Akk.
Spirito Skrevet 5. november 2006 #18 Skrevet 5. november 2006 Men man skal visst bare være en allminnelig jente for å rakke ned på andre jenter. Hva er vitsen med å fortelle andre at deres bragder egentlig ikke er bragder.. Akk. ← Jaja, for noen er det kanskje en bragd, hva vet vel jeg. Det finnes jo jenter som ikke fyller bensin selv heller. Jeg tenker bare at det må være utrolig slitsomt å være så lite selvhjulpen.
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #19 Skrevet 5. november 2006 Jaja, for noen er det kanskje en bragd, hva vet vel jeg. Det finnes jo jenter som ikke fyller bensin selv heller. Jeg tenker bare at det må være utrolig slitsomt å være så lite selvhjulpen. ← Det er da vel ingen her som ikke har klart å sette sammen en Billy bokhylle? Men ts var redd hun skulle få problemer med å gjøre det alene, og det skjønner jeg godt, for hvis det er de høye hyllene kan man jo tenke at man f.eks bør ha noen til å holde osv. Sånt vet man jo ikke før man har prøvd. Men du er vel verdensmester på forhånd i alt du?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #20 Skrevet 5. november 2006 Jeg klarer å sette sammen alt av IKEA-møbler selv, men av og til er det greit å være to slik at den ene kan holde mens den andre skur. Nå er vel hyllene for lengst satt opp, men en gang jeg trengte et par ekstra hender, inviterte jeg en venninne, og så koste vi oss med å skravle, skru sammen spise og drikke noe godt. Veldig hyggelig kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå