Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg sliter med en god del flekker i ansiktet. Dvs. noen av flekkene kommer nok av at jeg har plukket på kviser, som har resultert i røde flekker/arr. De andre flekkene kommer og går av seg selv. De er røde, tørre og klør og kommer som oftest i tinning området. Får de som oftest på høsten og vinteren. Er det noen som har noen erfaringer med dette, evt. noen gode råd for hva man kan gjøre med slike flekker. Hver gang våren kommer, vises flekkene svært godt i det sterke sollyset, noe som gjør at jeg føler meg som en flekkegris. Ikke særlig morsomt, for jeg kan jo ikke ha på meg sminke når jeg skal sole meg. Har forøvrig svært sensitiv hud, og bruker hudpleieprodfukter for den type hud. Hadde satt stor pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Vet ikke helt hva du har jeg, men de tørre flekkene ved tinning området kan høres ut som en eller annen form for psoriasis. Hør med legen din du. Jeg hadde hvertfall slike tørre, kløende flekker langs hårfestet og fikk et middel av legen til å smøre på og det forsvant i løpet av et par dager. Smørte ved behov, men det var ikke så ofte.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #3 Del Skrevet 24. mars 2002 Takk for svar! Hva heter den kremen som legen din anbefalte deg? Hvor ofte måtte du bruke det, før det forsvant? Setter stor pris på om du gadd å svare meg en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå