Eve Luna Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg lurer på om det finnes hundesalonger i Oslo? Noen som kan anbefale noen? Jeg tenker på sånne salonger som vasker hunden, klipper negler, styler hunden, ordner med pels og tanhygiene og alt det der. Hvor vanlig er det å bruke disse salonger? Endret 3. november 2006 av May Helen
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 hei!jeg pleier å sende davhsen min til napping på st.hans haugen i oslo.et sted som heter 4 labber.er kjempe fornøyd med stedet på alle måter!kjempe bra service og har anbefalt det til mange!
Eve Luna Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Takk for svar gjesten. Akkurat det jeg trengte. For vi skal skaffe oss en strihåret dachs og tenkte på steder hvor de utfører napping. Så hvis du er fornøyd så tror jeg jeg prøver stedet.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 ja jeg prøvde å nappe min selv men jeg fikk det ikke til på riktig måte,tror jeg. det er veldig få hundesalonger i oslo som har napping i det hele tatt,vet faktisk bare om den.ellers har jeg gått til en annen i sandvika en gang,men der var det mye dyrere."4 Labber"-salongen koster det 650 kr å gjøre det,hvertfall da jeg var der for ett år siden,mens det andre stedet koster det 1000kr...husk at hunden skal nappes 2 ganger i året,helst på våren og høsten,så den ikke fryser midt på vinteren uten pelsen sin.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 tenkte på en ting til som jeg glemte å si.om du er redd for å klippe neglene dens selv,kan du gjøre det på Røa hundesport for 50 kr bare.er ganske billig i motsetning til hos veterinær der det koster over 300 kr.jeg tør ikke klippe neglene på min siden jeg klippet over nerven hennes engang,og det var så ekkelt.dachsene har ofte svarte negler, og de vokser rett frem istedet for å krumme seg når de blir lengre,slik som med andre hunder.derfor er det vanskelig å se hvor langt man kan klippe om man ikke er erfaren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå