Gjest AGF Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg skal til Oslo om to uker og tenkte å se etter støvletter mens jeg er der. Noen som kan tipse om noen butikker som selger støvletter som er litt tøffe? De skal være flate, helst svarte, ikke veldig feminine og ikke ha snev av cowboy form. Har sett et par modeller fra Dr Martens som kan være noe for meg (ikke de modellene som har de typiske Dr Martens sømmene), så om noen vet hvor de selger Dr Martens sko ville jeg blitt kjempeglad!
Catzy Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Ta en tur opp Bogstadveien / Hegdehaugsveien. Der er det 5-6 unike skobutikker i tillegg til bl.a. Bianco. Tror du vil ha størst sjanse for å finne noe på Ansgar Hagen, som ligger midt i denne strekningen, like ved Zara. Ellers kan du prøve Grændsen Skomagasin (?), hvor du også har Wedins og en annen skokjede-butikk like ved i samme gate.
Gjest AGF Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Ta en tur opp Bogstadveien / Hegdehaugsveien. Der er det 5-6 unike skobutikker i tillegg til bl.a. Bianco. Tror du vil ha størst sjanse for å finne noe på Ansgar Hagen, som ligger midt i denne strekningen, like ved Zara. Ellers kan du prøve Grændsen Skomagasin (?), hvor du også har Wedins og en annen skokjede-butikk like ved i samme gate. ← Tusen, tusen takk! :-D :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå