Gjest Meep Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Noen som har prøvd å lage sin egen peeling? Har hørt om -sukker og ? -salt og olje -bakepulver og rensemelk Noen som har prøvd dette? Resultat?
Gjest Elfrida Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 (endret) Vanlig vannopløselig dispril oppløst i littebitt vann, og massert over ansiktet. Det er ikke så verst. Søk etter Aspirin mask på nettet for mer info. Enda en ting: Grovt havsalt og olivenolje er en super scrub for hender og kropp. Endret 3. november 2006 av Elfrida
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Jeg har prøvd dispril-maske, var helt greit..vet ikke om det fungerte. Og vær sikker på at du ikke er allergisk mot virkestoffet. I tillegg bør ikke gravide bruke dette. Bakepulver hadde jeg ikke tord å bruke. Jeg bruker det for å vaske fastbrente kjeler, og det kjempeeffektivt til det..
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Man kan lage av havregryn også, men er usikker på hva som brukes som "resten av maska".
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Har brukt salt og olivenolje som kroppsskrubb mange ganger. Men det blir et ekkelt belegg på flisene i dusjen når jeg dusjer det vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå