Arwen Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Hvor lenge bør man holde steriliserte katter inne?
Gjest Elfrida Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Jeg vet jammen ikke, men jeg ville foreslått till såret er grodd og pelsen begynner å komme tilbake over såret.
Arwen Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2006 Vi skal ta stingene om ti dager, så regner med at de kan gå ut igjen etter det helt sikkert. Synes bare det er rart ikke dyrlegen sa noe i går da jeg hentet de, hun vet jo de er utekatter :klø:
Gjest Miloine Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 (endret) Det var rart at dyrlegen ikke sa noe om dette, da det selvfølgelig er viktig å vite! Du bør vente til en uke er gått, minimum. (helst 10 dager) Det er ikke noe morsomt, men såret bør ha fått litt tid til å gro før katten slippes ut. Det er iallefall det vi bruker å si til våre kunder. Uansett, så kan du ringe til dyrlegen å spørre! Endret 3. november 2006 av Miloine
Gjest Eir Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 10-14 dager bør de holdes inne. Dersom du skal ta sting bør du vente til de er tatt.
Gjest beekeeper Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 14 dager etter skal stingene til min pus taes, og da kan hun gå ut igjen. Men ikke før
Gjest Blaze Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Vå katt var inne en uke, men den måtte ikke ta stingene som din. De forsvant av seg selv. Vår er også utekatt og det var en sant h****** !!! For et konstant mas og gnål... Holdt på å bli gal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå