Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha meg vintersko (helst flate) neste uke, men har ikke fått med meg hva som er nytt nå. Kan noen hjelpe meg?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper flere svarer her, har akkurat samme problem og ønsker meg flate, men feminine vintersko.

Har faktisk de det ble linket til her, men har lyst på noen nye nå.

Skrevet

Fant et par fine på dna i går, men de hadde selvfølgelig ikke noen igjen i min størrelse. Så irriterende for jeg har tilgodelapp der, men kan kun bruke den på akkurat denne dna-butikken. Men jeg finner aldri noe der..sukk..

Skrevet

Har blitt flinkere til kun å kjøpe meg ting jeg virkelig vil ha og som passer både til meg og resten av garderoben. Ergo kjøper jeg mye mindre nå enn før, og "tåler" at ting koster mer. Men synes ikke disse var så fryktelig dyre da.....

Skrevet

Kjøpte noen fine flate vinter sko, som går litt oppover leggen på dna for en stund siden :) liker de veldig godt :)

Skrevet
Jeg har kjøpt meg disse til vinteren:

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=5521

Fant de i en butikk her i byn, så det ble litt billigere enn Lille Vinkel.

Har de disse enda? :overrasket: Nøyaktig de samme støvlettene så jeg meg ut for to år siden, men fikk ikke råd til dem likevel. Har fortsatt lyst på dem da... :sjenert:

Skrevet (endret)

disse synes jeg var driiiitlekre!!

hadde jeg hatt råd, skulle jeg helt klart kjøpt dem.

både flate OG feminine i mine øyne, absolutt min stil.

eller disse, selv om det er hæl på dem da.... men de kunne jeg også tenkt meg... og noe billigere.

Endret av aline
Gjest Saramia
Skrevet

Jeg bruker snowjogs. Det er skikkelig hot og de er flate.

Skrevet

Jeg har faktisk lyst til å kjøpe et par Geox barnestøvletter.

http://www.magicgeox.it/english/principale.htm

Det er de som heter tweed. Og med snøring, ikke borrelås ;-)

De kommer i str 38... og jeg synes de er skikkelig kule... OG ordentlige vintersko.

Jeg er så lei av å fryse på beina hele vinteren. Så jeg tar heller med meg de kule støvlettene mine i en pose.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg bruker moonboots. Vanvittig lekkert spør du meg.

Skrevet

Det er vanskelig å anbefale lave vintersko.

Masse å velge og at jeg foretrekker høye :)

Skrevet

I år har jeg kjøpt meg disse fra Helly Hansen. Jeg er også lei av å fryse på beina, og jeg er også drit lei av å gå i gummistøvler i denne utrolig blaute byen. Særlig når det om vinteren er 10cm vann/slaps overalt hele vinteren gjennom.

Kanskje ikke super feminine, men med et par korte bukser og tykke sokker i så blir jeg ikke helt ukul alikevel hi hi.

Skrevet

skal du ha korte bukser til de skoa der? Ville heller valgt lengre bukser som dekker de litt siden de var såpass kraftige..

Skrevet
Kjøpte noen fine flate vinter sko, som går litt oppover leggen på dna for en stund siden  :) liker de veldig godt  :)

Har du noe bilde? Jeg har også vært å sett meg ut et par sko på DNA, men de hadde ikke min størrelse. :forvirret:

De var brune og halvhøye, ca midt på leggen. Feminine OG behagelige!

Skrevet

Og ikke fant jeg noe bilde av dem på DNA sine hjemmesider forresten heller, synes de burde hatt hele produktutvalget deres på internett også

Skrevet
Har du noe bilde? Jeg har også vært å sett meg ut et par sko på DNA, men de hadde ikke min størrelse. :forvirret:

De var brune og halvhøye, ca midt på leggen. Feminine OG behagelige!

Nei har ikke noe bilde:( men de var litt "rynkete" på siden og ganske enkle egentlig, ikke mye dilldall ;) Vet ikke om de har de lenger de jeg kjøpte var deres siste par :S

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Når det er skikkelig kaldt bruker jeg mine ulekre selskinnssko :) Men jeg er igrunn også ute etter nye vintersko til daglig bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...