lil Skrevet 3. november 2006 #1 Del Skrevet 3. november 2006 Hva er vanlig lønn for pleieassistent? Jeg har endel helsefag på universitetsnivå, men ingen fullført utdannelse. Kan jeg forvente mer da, tror dere? Må si at jeg egentlig gjør det, men har ingen peiling på hva jeg egentlig forventer. Dere som jobber på sykehjem (eller dere som vet), hva er "vanlig"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Del Skrevet 3. november 2006 hva slags helsefag er det snakk om da? Du får extra pga alder og ansinitet og relevant utdanning. J Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 3. november 2006 Samfunnsmedisin, sykdomslære, humanbiologi, biomedisinsk etikk, andre etikkfag. Jeg begynte også i høst å studere medisin, men det teller nok ikke så mye enda tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #4 Del Skrevet 3. november 2006 hva slags helsefag er det snakk om da? Du får extra pga alder og ansinitet og relevant utdanning. Jeg gikk selv drøyt halvannet år på sykepleien i min tid før jeg slutta. Begynte på sykehjem som assistent 10 år senere og hadde i mellomtiden tatt en cand mag grad + mange vektall på hovedfag. Jeg fikk kun vanlig assistentlønn på lik linje med de som var på samme alder og ikke hadde noe som helst utdanning. Så jeg tror nok desverre ikke du kan forvente deg noe extra når du ikke har fullført noen utdannelser. vanlig lønn som asssitent i oslo ligger på lønnstrinn 14 (dersom du er over 30 år) Det er ca 120 kr timen + tillegg kveld og helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Del Skrevet 3. november 2006 Samfunnsmedisin, sykdomslære, humanbiologi, biomedisinsk etikk, andre etikkfag. Jeg begynte også i høst å studere medisin, men det teller nok ikke så mye enda tenker jeg. ← Det teller nok neppe. sykepleierstudenter får hjelpepleierlønn etter 2 år på sykepleien bare for å sammenlikne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. november 2006 #6 Del Skrevet 3. november 2006 Når jeg begynte å jobbe på sykehjem for ca 3,5år siden hadde jeg ingen erfaring fra før, og var 19 år. Da hadde jeg 112 kr i timen + kvelds- og helgetillegg. Når er jeg på mitt tredje år som sykepleiestudent og tror jeg har ca 127 kr i timen + kvelds- og helgetillegg. Lønnen vareiere fra kommune til kommune, så hvordan din lønn kommer til å være aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå