Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-eller boksere da...

Hvor kjøper man sånne? :klø:

Min datter på 13 sier at det er det ENESTE man kan gå med for tida.... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Peil på hva de koster...? Ligger de ikke på rundt 200 pr stk?

Skrevet

Ja tror de ligger på rundt 200! Tipper kvaliteten er veldig god, pleier å kjøpe Bjørn Borg herre-boxere til samboeren, og de holder seg ihvertfall veldig bra!

Skrevet
Ja tror de ligger på rundt 200! Tipper kvaliteten er veldig god, pleier å kjøpe Bjørn Borg herre-boxere til samboeren, og de holder seg ihvertfall veldig bra!

Samme her.

Sambo digger de, og sier det er de alle beste bokserene.

Han har nesten alle fargene også, hehe

Skrevet

Ja, de har jentemodeller også.

Skrevet

Ja de er kjempegode. Men kjøp jentemodellene. Koster rundt 200kr. Fås kjøpt på de fleste butikker som selger litt dyrere moteklær.

Skrevet

Takk for tipset, det er mange år siden jeg har hatt disse, men de er som nevnt kjempegode.

Skal skrive dem på ønskelista mi.... ;)

Skrevet

Skriver også under på at de er kjempegod kvalitet!

Skrevet

Kjøpte en to pakk bjørn borg boxer til min 13 år gamle datter på "dick and daisy" til 299.-

Gjest Kanelia
Skrevet

Det er en Bjørn Borg butikk på Paleet på Karl Johan.

Skrevet

Er jente og har et par Björn Borg boksere, liker de veldig godt og de finnes på de fleste JC og anton sport butikker i Bærum og Oslo som jeg vet :)

Skrevet

Men det finnes også en annen jentemodell som ikke har det brede strikket i livet. Finnes i boxer, brief og en til modell. Synes de er superdigge, men finner de ingen steder lenger. Hvor kan de kjøpes tro? (utenom BB butikkene i Oslo....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...