Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #1 Del Skrevet 3. november 2006 Har veldig lyst å ta utdanning som barnevernspedagog. Jeg er avhengig av noe inntekt under studiet. Går det ann å ta denne utdannigen deltid? Noen som vet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmøy Skrevet 3. november 2006 #2 Del Skrevet 3. november 2006 Gå inn og sjekk på de aktuelle høgskolene. Her i omegn kan man ta verneleien på deltid over 4 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg tar barnevern på deltid jeg. Så det går fint ann. Jeg går i Oslo, så jeg vet ikke om andre steder i landet du kan gjøre det på den måten. Du kan fint jobbe ved siden av studiet, de anbefaler ikke mer enn 50 % men er nok en del som jobber mer enn det. Silje:) ikke innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #4 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg glemte å skrive at du må ha en jobb som er relevant for utdannelsen minimum 50%, eller så må du ha jobbet 2 år 100% stillig i forkant av studiet i tillegg til studiekompetanse.. Det er kravet til å ta det på deltid... Silje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå