Cora Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Frister det virkelig med middag på restaurant? Jeg spiser ikke ofte ute, og kan med sikkerhet si at det blir lenge til neste resturant besøk... Dårlig renhold, og manglende hygiene blant personell har vært grunn god nok til å innta middagen hjemme. Men, nå kan jeg med sikkerhet si at jeg ikke blir lett å lokke ut på en "romantisk" middag. Hvorfor? Jeg ønsker ikke å få servert verken sprell levende - eller døde KAKKERLAKKER på middagstallerkenen. Finner du det fortsatt fristende med middag ute i helgen?
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Vi skal ut og spise ett eller annet sted i morgen vi Og vi gleder oss
Susannah Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Frister ikke så veldig etter alle oppslagene, men på den annen side er vel kanskje dette den beste tiden å gå på: nå skjelver de i buksene på de fleste restauranter, livredd for at inspektørene er på vei. Og tar kanskje en ekstra vask?
Murf Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Frister ikke så veldig etter alle oppslagene, men på den annen side er vel kanskje dette den beste tiden å gå på: nå skjelver de i buksene på de fleste restauranter, livredd for at inspektørene er på vei. Og tar kanskje en ekstra vask? ← Jepp! Det er vel aldri så trygt som rett etter kontroll, da er jo alle kjempeskjerpet! Vi skal ut og spise på søndag og jeg storgleder meg!
Gjest Miloine Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 (endret) Frister ikke så veldig etter alle oppslagene, men på den annen side er vel kanskje dette den beste tiden å gå på: nå skjelver de i buksene på de fleste restauranter, livredd for at inspektørene er på vei. Og tar kanskje en ekstra vask? ← Ja nå er det vel tryggere en noen gang, og de fleste restauranter skjelver nok mht. besøk av n.m.tilsynet,.... MEN alikevell så er det endel restauranter som får en ripe i lakken! Jeg må jo si at når jeg har sett endel av disse "skrekkbildene" så grøsser jeg, men dersom jeg skal ut å spise tenker jeg svært lite over det! Endret 3. november 2006 av Miloine
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 nå skjelver de i buksene på de fleste restauranter, livredd for at inspektørene er på vei. Og tar kanskje en ekstra vask? ← Absolutt ingenting som tyder på det hittil ihvertfall...
Gjest Miloine Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Absolutt ingenting som tyder på det hittil ihvertfall... ← Enig, det er det jeg også mener! Alle restauranter må da vite såpass at i disse dager kommer n.m.tilsynet, så alle restauranter o.l. bør da i det minste ha vasket litt! Men neida, her stenges restauranter i "hue og ræva" som dem kappes om å bli tatt først. Utrolig, men sant! Det er nok mange som har tenkt at: "pøsj, de kommer ikke hit - så vi tar tjangsen på det" La møkka være som den er! (satt på spissen) Noen skrekkbilder Husk at det er mange bilder, ikke bare det ene "rotte" bildet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå