Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vet det høres helt på jordet ut, men er det noen andre som har merket at det lukter fra navlen, hehe.. Uff.. Ja, ikke sånn grusomt, men dere skjønner sikkert hva jeg mener?.. Vet at Jessica Simpson hadde en belly buttom cream fra Dessert kosmetikk merke hennes, men jeg har ikke prøvd den.. Noen som har prøvd den el. noe tilsvarende? Det funker liksom ikke med såpe, vann og skrubbekrem, hehe.. :forvirret:

Endret av Lola83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Lukter det av navelen? Nei nå må jeg inn til kjæresten å kjenne etter.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har ikke merket lukt fra navlen nei.

Skrevet

Den var vel ikke så ny, men det er vel ikke alle som bøyer seg ned for å lukte.

Det lukter ikke vondt av navelen om den er ren, men om den ikke blir dusjet inni så lukter den vel a la noe slik negler med skitt under lukter.

Skrevet
:ler:

Lukter det av navelen? Nei nå må jeg inn til kjæresten å kjenne etter.

Kjente du noe? Hehe.. UFF. Jeg mener ikke at JEG LUKTER liksom, men jeg er super renslig, så bare lurte på om noen andre hadde tenkt på samme sak, hehe..

Skrevet
Har ikke merket lukt fra navlen nei.

Da bør du stikke fingeren inn og lukte på den etterpå, hihi.

Skrevet

??

HVor ofte går du å lukter deg selv i navlen? Og hvor ofte lukter andre folk deg i navlen??

Fritidsproblemer eller??

Skrevet

Jeg har heller aldri merka lukt derfra.

Ikke lukter det av fingeren min heller, selv ikke etter å ha vært å pilla i navelen. Så jeg har aldri vært borti det der.

Skrevet
??

HVor ofte går du å lukter deg selv i navlen? Og hvor ofte lukter andre folk deg i navlen??

Fritidsproblemer eller??

Er ikke det som er poenget..jeg vet det..holder i massevis det.

Skrevet

Det er bare feite folk som stinker i navlen.. :kvalm:

Skrevet

Hehe.. Morsomt. Kan noen ta dette seriøst ??

Skrevet

Jeg tar det jo seriøst.. Sa at det er bare feite folk som stinker i navlen.. Det er ingen tynne folk som har skikkelig dype navler, og det er i slike navler det stinker.. Min navel er ihvertfall ikke dyp, og jeg har aldri sett noen tynne som har det heller..

Skrevet
Jeg tar det jo seriøst.. Sa at det er bare feite folk som stinker i navlen.. Det er ingen tynne folk som har skikkelig dype navler, og det er i slike navler det stinker.. Min navel er ihvertfall ikke dyp, og jeg har aldri sett noen tynne som har det heller..

Jessica Simpson er IKKE fet, og hun er den eneste jeg har hørt om som har et slikt produkt.

Skrevet
Jessica Simpson er IKKE fet, og hun er den eneste jeg har hørt om som har et slikt produkt.

Det lukter vel bare fælt av henne da.

Gjest Gjest_lilly_*
Skrevet

For mange herrens år siden når jeg hadde navle-piercing (dobb), så merket jeg plutselig at navlen begynte å lukte litt. Det ble borte når jeg tok den ut, og idag er den helt luktfri :ler:

Skrevet
For mange herrens år siden når jeg hadde navle-piercing (dobb), så merket jeg plutselig at navlen begynte å lukte litt. Det ble borte når jeg tok den ut, og idag er den helt luktfri  :ler:

Hadde du infeksjon i piercingen da?

Skrevet (endret)
For mange herrens år siden når jeg hadde navle-piercing (dobb), så merket jeg plutselig at navlen begynte å lukte litt. Det ble borte når jeg tok den ut, og idag er den helt luktfri  :ler:

Da har du vel hatt betennelse da..

Men altså, nei, Jessica Simpson er ikke fet, men kan jo være hun liker å lukte snop i navelen.. Har du derimot problemer med at navelen din stinker, så bør du desinfisere den hver dag..

Endret av Newt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...