Gå til innhold

Bitlord

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nalle_*
Skrevet

Ok, har hørt at selv de dummeste skal få til bitlord...vel, ikke jeg da :sjenert:

Problemet er som følger: når jeg har lastet ned filer og det står 100% osv..prøver jeg å "åpne" filen. Dette går ikke. Har prøvd å åpne den i wmp, vlc og andre uten hell. Selv om den står på 100% og liksom er "ferdig" (ville i allefall jeg trodd) står det på status at den laster opp. Laster den ned og så opp??? Betyr dette at ikke filen er "ferdig" likevel? Enda en ting som jeg synes er rart at det f,eks står at den ene filen er 699.331 mb stor. Men i min mappe (der hvor jeg har lagt den) er filen på 55kb.

Hva skjer? Føler meg som en komplett idiot, jeg som har begynt å få litt peil på data og alt. Håper ikke forklaringen min er helt meningsløs.

Håper noen kan hjelpe meg :tristbla:

Skrevet

har du prøvd å åpne filene i den mappen de laster ned til? ikke åpne de fra bitlord,men fra downloads?

har også hatt litt problemer med bitlord,slik at selv om det står 100%, så er det deler som ikke er ferdige..gjerne midt i filmen/episoden, slik at hele driten enten hakker veldig eller stopper helt opp.

har du prøvd å laste ned masse,eller bare et par ting?

Kan være at du har vært ekstremt uheldig med de du har prøvd å laste ned.

er ikke alt som fungerer har jeg merket.

Skrevet

Prøvd å se om du finner den inne på programfiler og åpnet den der i fra? :klø:

Skrevet
Ok, har hørt at selv de dummeste skal få til bitlord...vel, ikke jeg da  :sjenert:

Problemet er som følger: når jeg har lastet ned filer og det står 100% osv..prøver jeg å "åpne" filen. Dette går ikke. Har prøvd å åpne den i wmp, vlc og andre uten hell. Selv om den står på 100% og liksom er "ferdig" (ville i allefall jeg trodd) står det på status at den laster opp. Laster den ned og så opp??? Betyr dette at ikke filen er "ferdig" likevel?

Når den er på 100% så er filen(e) ferdig hos deg. At den laster opp betyr at du fortsatt deler ut til andre....det er slik torrents fungerer...alle deler med hverandre samtidig.

Enda en ting som jeg synes er rart at det f,eks står at den ene filen er 699.331 mb stor. Men i min mappe (der hvor jeg har lagt den) er filen på 55kb.

Hva skjer? Føler meg som en komplett idiot, jeg som har begynt å få litt peil på data og alt. Håper ikke forklaringen min er helt meningsløs.

Håper noen kan hjelpe meg  :tristbla:

At den ikke åpnes kan bero på mange ting. Sannsynligvis er den komprimert..og må dekomprimeres for å fungere.

Om du går til mappen du har lagret i, sjekk egenskaper og "vis alle filer"...og så kan du se hva slags bokstaver som står slutten av filnavnene. Eksempel .mp3 .rar . wmw

Skrevet
Ok, har hørt at selv de dummeste skal få til bitlord...vel, ikke jeg da  :sjenert:

Problemet er som følger: når jeg har lastet ned filer og det står 100% osv..prøver jeg å "åpne" filen. Dette går ikke. Har prøvd å åpne den i wmp, vlc og andre uten hell. Selv om den står på 100% og liksom er "ferdig" (ville i allefall jeg trodd) står det på status at den laster opp. Laster den ned og så opp??? Betyr dette at ikke filen er "ferdig" likevel? Enda en ting som jeg synes er rart at det f,eks står at den ene filen er 699.331 mb stor. Men i min mappe (der hvor jeg har lagt den) er filen på 55kb.

Håper noen kan hjelpe meg  :tristbla:

Har du prøvd flere filer? At du ikke får til å åpne en fil kan bety at filen du har lastet ned er ødelagt. Filene laster ned og opp samtidig. Nedlasting er at du får fila på din maskin, opplasting betyr at du deler med andre(andre som laster ned fra deg).

Sjekk også filnavnet og filendelsen på fila. Kan hende at de har satt masse tegn osv slik at du må endre der, evt. at fila er komprimert slik at du må pakke den ut.

699mb er relativt vanlig størrelse på en film. Den fila på 55kb vil jeg tro er torrentfila.

Skrevet

takk for svar alle sammen! :) Åpnet den under downloads i programfiler og da gikk det :sjenert: Erre muuuulig..hehe

Fikk ikke åpnet den i wmp men i vlc gikk det fin-fint.

Skrevet

bare et lite spm til....

det er bare å fjerne filen i selve bitlord programmet når filen er klar ikke sant? Ved å høyreklikke- fjern-fjern oppgave og nedlastede filer ?

Skrevet
bare et lite spm til....

det er bare å fjerne filen i selve bitlord programmet når filen er klar ikke sant? Ved å høyreklikke- fjern-fjern oppgave og nedlastede filer ?

hvis du velger å fjerne oppg og nedlastede filer,så fjerner du det du har lastet ned også.

så med mindre man ikke skal se/høre på filen etterpå så må du bare trykke fjern oppgave:)

Skrevet

Og for å forvirre litt til, så bør du jo unngå Bitlord. Den er Ad-ware, OG bygget på en gammel kjerne av BitComet. Altså - gammelt og full av feil.

Bruk heller www.utorrent.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...