Gå til innhold

Slankemiddelet Xenical og mentos uten sukker

Anbefalte innlegg

Gjest bente85
Skrevet
Vill bare si en liten ting.

Alle slanke produkter som reduserer fett opptaket er veldig farlig.

Hjærnen vår består av mye fett,og trenger fett for å fungere.

Fett er energi og forbrenner fett.

Fett er også vanskeligere for kroppen å ta opp,slik at fett er ikke det du legger på deg av.

Kutt heller ut sukkret.Det er mye mer effektivt.du går raskt og sunt ned med grønnsaker og sunne råvarer,kutt ut halvferdig produkter de legger du på deg av.Toro er ikke så lurt.Uten inntak av kjemikalier som i det lange løp bryter ned din naturlige kropp.

Bare måtte få det ut.

Lykke til by the way! :)

Dette vet jeg jo. :)

Men det er også viktig å spise måltider med mindre fett, når man holder på med dette.

Gjør man ikke det da, så blir man dårlig og må på do.

Takk for det. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest bente85
Skrevet
Hvis mentos var det eneste du spiste den dagen er det jo ikke rart du blir dårlig..

Jeg hadde spist brødskiver å den dagen, og lompe.

Gjest bente85
Skrevet
Jeg bruker ikke slankemidler, men får ofte lignende reaksjon når jeg spiser godterier uten sukker, har mer tro på at det er noe av innholdet i godteriet som gjør at en blir dårlig i magen.

Husker en gang at jeg fikk skikkelig oppblåst mage av vitaminbjørner.

Kan jo skyldes søtstoffene som var i vitaminbjørnene det.

Gjest bente85
Skrevet
Og jeg stemmer for at det er fordi ts ikke har spist på 3 dager... Klassisk anoreksimage - når man først spiser blir man sittende på do hele kvelden.

Nå må jeg faktisk få understreke det at jeg har spist 3 måltider hver dag, og jeg har ikke sittet på do hele kvelden for det.

Jeg var bare på do en gang.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vet ikke eksakt hvilke søtningsstoffer som finnes i Mentos, men disse stoffene kan være harde for magen. Spesielt når man går på de pille du nevner.

I Vitaminbjørner er det et stoff som heter Maltitol, og dette er et søtningsstoff mange reagerer på. Med oppblåsthet, magesmerter, diaré etc.

Du får holde deg unna mat med mye fett, samt mat/godteri/drikke som inneholder søtningsstoffer. Da burde det gå bra. Og husk å bevege deg! Xenical er ikke et vidundermiddel, bare en hjelp. Det viktigste er å legge om livsstilen.

Lykke til!

Skrevet

fikk den reaksjonen av xenical samme fanken hva jeg spiste jeg, måtte rett og slett bytte til et annet produkt.

(nå brukte jeg ikke disse pga vektreduksjon, fikk de av andre årsaker)

Skrevet

Hjærnen vår består av mye fett,og trenger fett for å fungere.

Vel... hjernen bruker glukose. Den kan bruke ketoner (fra fett dersom den sulter), men foretrekker og fungere best på glukose (karbohydrater).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...