Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at når temperaturen synker så blir jeg tørr i pannen slik at den flasser litt. Har kombinert hud og bruker til vanlig active moist..

Lurer nå på om jeg bør gå til innkjøp av for eksempel skin smoothing cream, eller kanskje intensive moisture balance kremen. Noen som har noen forslag?

(Vi snakker ikke veldig mye flass her, men slik at det ikke er pent om jeg har på foundation.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Først og fremst må du bli kvitt de tørre flakene, og til det er en peeling utmerket. Deretter kan du nok med fordel bytte til en rikere krem; jeg vil anbefale Skin Smoothing Cream, da Intensive Moisture Balance inneholder ganske mye mer fett, og er beregnet for tørr hud. SSC er beregnet for normal/tørr hud, og jeg bruker den selv til min tørre hud.

Skrevet

Å bytte krem med årstidene er det mange som gjør, og dumt er det ikke. Selv reagerer jeg med en gang sentralfyren på jobb blir skrudd på. Da er det fram med rikere krem både til anslkt og hender.

Skrevet

Er flink med å peele og bruke fuktighetsmaske.. Så da tror jeg at jeg tar og bestiller meg ssc :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...