cowboy Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Heisan ! Er det noen som kan hjelpe meg med å finne gode ideer til farsdagsgave på nett. Jeg er i usa og trenger å finne noe jeg kan handle på nettet, som kan bli sendt rett hjem på døra hanses. Takk på forhånd !
Blueberry Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 se på nine.no tror jeg det var. der har de noen kule t-skjorter og gensrer.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 bøker eller dvd'er. Tror bokkilden sender hjem..
momo Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Her så får han Liverpool babyklær, han er en stor fan og jeg er gravid. Han har bursdag samme dag og da får han en dyr jakke. Klærne kjøpte jeg fra hjemmesia til liverpool.
Susannah Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Blomster er kanskje for kjedelig? For det er i allefall veldig enkelt å bestille på nett. Ellers henger jeg meg på forslaget om bøker, det kan sendes i gave via nett.
cowboy Skrevet 4. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2006 Takk til dere alle som ga meg tips, Fikk også noen andre på et annet sted. Sjekk ut www.butikksiden.no
~Belle~ Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 ehhh - når er det farsdag..... ← Farsdag er alltid 2 søndag i november.
Gjest -M- Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Her får far frokost på senga i farsdagsgave!. Sønnen tegner en fin tegning som vi lager et kort av. Har også vært på IKEA og kjøpt fotoramme som jeg skal lage en serie med bilder av far og sønn. Den skal far få ha på kontoret sitt. -M-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå