Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #1 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei alle sammen! Er så mye frustrasjon på disse sidene! Er det ingen der ute som har det fint i forholdet sitt? Jeg har det i hvert fall kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 29. januar 2003 #2 Del Skrevet 29. januar 2003 Joda- jeg har det flott med kjærsten min (selv om han er langt unna og vi savner hverandre kjempemasse!)!!! Er synd å høre om kjærlighetssorg og intriger og ulykkelige forelskelser, men vet at jeg fortjener å ha det så bar nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 29. januar 2003 #3 Del Skrevet 29. januar 2003 Er det ikke vanlig å ha litt intriger eller problemer i parforhold da? Ingen forhold er perfekte. Er vel normalt å krangle litt da og da. Tror ikke på at et forhold er problemfritt. Fasaden har de fleste men i virkeligheten er det noe annet. Mener ikke å være negativ her altså. Enig at det skrives mest negative ting her inne . Og at det mer hyggelig å skrive om noe positivt. Eller fokusere mer på det. Godt at dere har det fint med kjærestene deres da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 30. januar 2003 #4 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei! Nå er det vel slik at når man har det bra med kjæresten sin så roper man ikke ut om det? Eller trenger hjelp og støtte? I allefall gjør ikke jeg det, så fremst ingen spør meg Uansett, jeg og min forlovede feiret 2,5 år på tirsdag, og har det bedre nå enn vi noen gang har hatt det! Men ingen forhold er heeelt uten problemer, og heller ikke vårt. Men vi har lært oss å kommunisere bra sammen, vi roper og skriker aldri til hverandre men snakker ordentlig sammen og viktigst av alt.. vi lytter til hverandre og støtter hverandre Så selv om det har skjedd triste ting som har påvirket forholdet vårt i det siste, så har vi kommet styrket ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 30. januar 2003 #5 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har det også stort sett fint i forholdet, vi har vært sammen i snart 9 år. Men selvfølgelig har vi også våre nedturer - stadig vekk! Og da er det godt å ha et sted som dette og lufte tanker og få tilbakemeldinger, kanskje det tilogmed kan være en hjelp for forholdet? Bedre og få ut aggresjon på nettet enn på gubben :D -valla- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. januar 2003 #6 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har det veldig fint sammen med kjæresten min- selv om han nå er på jobb i utlandet (USA) og jeg er her hjemme i Oslo. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 30. januar 2003 #7 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har det også fint med min kjære. Han støtter meg i min jakt på ny jobb. Jeg lager te med honning når han har vondt i halsen. Vi snakker og diskuterer, og krangler sjelden. Vi har få hemmeligheter for hverandre, i hvertfall som gjelder hverandre. (Andres hemmeligheter holder vi kjeft om for hverandre.) Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 31. januar 2003 #8 Del Skrevet 31. januar 2003 Har det også flott med samboern min. Det kan gå litt opp og ned: Er jeg sliten og lei, så kan jeg bli irritert på ham og omvendt. Men da vet jeg at det går over! Vi krangler lite, tuller masse med hverandre og nyter stort sett livet. Jeg synes innlegget her om hvordan man ser på sofagrisen var kjempeflott, og selv om vi stort sett er snille med hverandre, så skal jeg tenke på det innlegget neste gang jeg blir sur på ham! :D Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. januar 2003 #9 Del Skrevet 31. januar 2003 Klart jeg har det fint - dersom alt hadde vært galt hadde jeg forlatt ham ! MEN alle har jo småirritasjoner, men noen ganger legges jo disse fram med humoristisk snert ! De som legger ut om problemene her har ofte massive problemer og trenger støtte og hjelp i forhold som står helt i stampe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. februar 2003 #10 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har også det veldig fint med kjæresten min. Beste gutt i hele, vide verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. februar 2003 #11 Del Skrevet 2. februar 2003 Alle forhold har vel sine gode og vonde dager? I alle fall har vi det... Vonde perioder i samlivet vårt har vært med på å bedre forholdet vårt. F.eks. mistet samboeren min firmaet sitt og vi gjennomgikk en tøff periode. Dårlig økonomi, usikker framtid og oppgitthet. Men samboeren min sa; "Det er i motbakke det går oppover..."Mye rett i det utsagnet. Jeg føler tiden jobber for oss, og vi blir nærmere knyttet sammen etter de vonde periodene. Nå har vi det kjempefint sammen. Han har kommet seg på bena igjen, og sier at det er mye takket være min optimisme. Men jeg mener det er mye takket være hans pågangsmot... Gleder meg til å bli gammel sammen med min kjære, jeg... Er enda mer glad i ham nå enn i begynnelsen av forholdet... Tror det er viktig å ha humor og selvironi, kunne prate sammen, "leke" sammen, ta hverdagen med som en del av "pakken" og ikke minst ha respekt for hverandre. Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 2. februar 2003 #12 Del Skrevet 2. februar 2003 Akkurat nå har jeg det ikke akkurat kjempefint, nei. Har for noen måneder siden vært gjennom en krise i ekteskapet vårt, og er for tiden separert etter å ha vært gifte i over 13 år og sammen enda lenger. Men vi er begge innstilt på å kjempe videre - vi skal til psykolog om ett par uker og starter da med ekteskapsrådgivning - noe jeg virkelig ser fram til. Dersom dette går bra, noe jeg håper og tror, så vet jeg at jeg kommer til å forbli sammen med min mann så lenge vi lever. Det er egentlig ikke noe jeg heller vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 2. februar 2003 #13 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har det også helt flott sammen med min samboer. Vi krangler aldri, og har det fint. Joda, vi har våre stunder, der ikke alt er like lett, men vi er ikke sure og sinte, vi krangler ikke, vi har det bra. Han passer på meg og jeg passer på ham. Jeg gjør alt godt jeg kan for ham, og han gjør alt godt han kan for meg. Vi har ingen store problemer, og derfor føler jeg ikke at jeg trenger hjelp og støtte herfra. Men "koselige tråder" her inne, de henger jeg meg gjerne på. Jeg elsker gutten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. februar 2003 #14 Del Skrevet 2. februar 2003 Har det kjempefint med samboeren min jeg. Vi har snart vært sammen i 7 år og selv om det har vært både oppturer og nedturer har vi det stort sett godt sammen..... Det burde absolutt være flere "glade" tråder her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lereè Skrevet 3. februar 2003 #15 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har det veldig bra med min samboer/forlovede! Han er både den jeg er forelsket i, den jeg elsker, min beste venn, min yndlings samtalepartner, min eneste (og veldig gode!) sexpartner og den jeg har tenkt til å bli gammel sammen med! Og jeg vet at jeg er det samme for han:o) Et samliv vil jo alltid by på forskjellige utfordringer, det er bare naturlig. Personlig tror jeg det er viktig å passe på å fortelle hverandre ofte at man er glade i hverandre, å kose masse (ikke bare under sex), å støtte når den ene har hatt/har det slitsomt, og ikke minst å kunne gå få til kompromisser samt å sette seg inn i den andres situasjon. Dessuten tror jeg det er lurt å ta opp et problem når man ikke lenger er sint, for om man tar det opp der og da vil det fort starte en krangel, mens om man kan ta det opp når man har roet seg snakker man lettere sammen og kan da løse det i fred. Dette er bare mine synspunkter da, ønsker uansett alle lykke til! Klem fra Lereé :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. februar 2003 #16 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har det finfint sammen med kjæresten min! Vi har ikke vært sammen så veldig lenge akkurat (9 mnd i dag faktisk), men jeg har virkelig tro på det forholdet her. Foreldrene mine har kjent hverandre siden 1980, og har snart vært gift i 20 år. De påstår selv at de aldri noensinne har kranglet. Det hender naturligvis at de er uenige, men krangle - nei. Jeg er nok litt "bortskjemt" der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 3. februar 2003 #17 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har det veldig fint sammen med kjæresten min selv om vi er i et avstandsforhold. Til sommeren flytter jeg til Norge og inn sammen med ham etter å ha vært sammen i tre år. :D Han er bestevennen min og jeg blir bare mer og mer glad i ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 4. februar 2003 #18 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg er også en av de som har et veldig godt forhold! Ferdinand og jeg ler masse sammen, diskuterer ivrig og prøver ut nye ting. Vi er heldigvis ikke like, noe som gjør at vi begger vokser og utvikler oss. Noen hobbier har vi hver for oss, andre har vi sammen. Det samme gjelder med venner. Han er min beste venn, en fantastisk elsker, en omtenksom ektemann. Når du finner din soul mate så vet du det. Ferdinand er min. Vi skal bli gamle sammen, - hånd i hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå