Bellanice Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg fant en lignende ramme på Fotosentralen. Glassramme Jeg fant selvfølgelig denne etter jeg har fått glassmesteren til å lage en dyr en til meg
Montezuma Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Man får ikke pris på disse uten å være forhandler. Her er svaret jeg fikk fra grossisten: Disse rammene har ikke oppheng, men er beregnet for å stå på bord. Om de tåler og henge ute !. Glasset er todelt og et bilde vil kanskje ikke holde så lenge med å være ute i all slags vær hvis det ikke er tildekket. Da vi er en grossist for fotohandlere, kan denne rammen skaffes hos en fotobutikk.
Montezuma Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Og enda et svar fra grossisten: Du kan henvende deg til alle Preus butikker, Japan Foto, Fotolabben. Ikke sikkert de har det i sortimentet, men de kan skaffe det hos oss. Det er fint om du oppgir varenummer som vi har i registeret vårt. Da kan butikken gå inn på vår web side og se hva det er.
Aster Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Tusen takk for utfyllende svar Montepulciano ! Skal sjekke om den finnes på en el annen fotobutikk her i byen. Rammen vil henge under tak, og det skal ikke være bilde i den heller, så det er jo et lite håp om at den kan fungere.
Gjest itla Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 De har den typen rammer på Muji også (Muji er del av noen Åhlens-butikker i Oslo, ihvertfall). De er også beregnet på å stå på bord, men jeg tror slett ikke det er umulig å henge dem opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå