Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #1 Del Skrevet 2. november 2006 Hvor får jeg kjøpt det? Hvilke butikker evt nettbutikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 2. november 2006 #2 Del Skrevet 2. november 2006 H&M sin er helt kurant, og koster ca. 40kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 2. november 2006 #3 Del Skrevet 2. november 2006 Tror de fleste sminkemerker har en sånn en På body shop og makeup store får du også tak i en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_veronica_* Skrevet 3. november 2006 #4 Del Skrevet 3. november 2006 Disse fra HM og Body Shop, finnes de i farget versjon også? Det er jeg ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #5 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har prøvd Body Shop sin i farget versjon. Syntes faktisk det ble for mye farge. Foretrekker en gele uten farge og så kan jeg justere brynene med annen farge før jeg bruker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #6 Del Skrevet 3. november 2006 Skulle akkurat til å starte en engen tråd om emnet, men henger meg på her. Jeg er på jakt etter det samme, lurte på om noen hadde prøvd bare ecentuals (i.d) brow gel, den med farge eller den uten. (kanskje særlig den med.) Jeg er brunette med ganske mørke øyebrun så tenkte på fargen "brunette". Jeg har hatt en blank fra Estee Lauder og er fornøyd med den men den er en del av et "alt-i-ett" sett og jeg trenger bare gel'en. HM sin har jeg forøvrig prøvd og synes den er forferdelig! Øyebrynene blir ordentlig stive og hvite/blanke flak faller av i løpet av dagen. (nei, jeg tar ikke på for mye:)) Håper noen har erfaringer å dele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_veronica_* Skrevet 3. november 2006 #7 Del Skrevet 3. november 2006 Tror jeg skal styre unna H&M sin hvis den flasser.. Og Body Shops gir for mye farge? Hm..vanskelig dette skulle være da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #8 Del Skrevet 3. november 2006 dior har en fin i brunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #9 Del Skrevet 3. november 2006 dior har en fin i brunt. ← Jeg har brukt Dior sin blanke i mange år og er fornøyd. Kanskje jeg skulle våge meg på den med farge? (tror jeg betalte tett innpå 200 kr. for den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå