Gjest Havcard Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 I det siste... vel, ganske lenge, har jeg blitt plaget grenseløst av spam i Yahoo! Kundestøtten finnes ikke, og det er et herk å bruke. Men hvordan melder man seg ut av Yahoo!? Det er noe dritt! Google Accounts er best!
brumma* Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Du kan vel bare slutte å sjekke den, eller?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Hei.. Jeg driver med akkurat det samme (altså bytte fra yahoo til gmail). Men har ikke helt tatt med tida til å sette det inn i det.. Grunnen til at jeg vil bytte er at jeg synes yahoo går utrolig tregt om dagen! Halvparten av tida kommer jeg ikke inn på mail siden i det hele tatt. og Andre halvparten av tiden får jeg ikke åpna mailene mine "We're sorry but we could not fetch that message" ellerno er unnskyldningen Jeg er MEGET FORNØYD med yahoo spam protection, og har lest flere steder at den er bedre gmail sin (mulig jeg tar feil altså)... Så det er en grunn jeg ikke ville bytta for.. Forøvrig liker jeg også yahoo sin nye interface MYE bedre en gmail sin! .. Men yahoo er jo så treg så da hjelper de lite... men hvis du ikke har noen mailer som er verdt å ta vare på, eller er bekymra fordi folk du kjenner har mail adressa di kan du bare slutte å sjekke den. Tror Yahoo mail adresser blir sletta hvis de har vært inaktive i 4mnd.. Hvis du vil forwarde mail sjekk: http://www.e-eeasy.com/MigrateYahooToGmail.aspx Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå