Gå til innhold

Pasta med chevre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lagde for en stund siden en nyyyydelig pasta rett, som innholdt pasta(!!),hvitløk,spekeskinke, og chevre,og valnøtter! Men jeg finner ikke igjen oppskriften... lagde jeg den av en oppskrift her på forumet?

Det er vell bare å ta sånn ca.. men tror dere jeg har glemt noe vis dere har laget noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Piaf hadde en oppskrift pü pasta med chevre. det er i alle fall henne jeg forbinder med chevre! ;)

Skrevet
Jeg tror Piaf hadde en oppskrift pü pasta med chevre. det er i alle fall henne jeg forbinder med chevre! ;)

Stemmer nok at jeg bruker del chèvre, ja, :sjenert: men akkurat denne oppskriften er ikke en av mine, dessverre.

Skrevet

Jeg foretok et lite søk i forumet, og fant en post som du postet for en god stund siden som var som følger:

"denne er nyyydelig:

Kok pasta som angitt på pakken

Bland hvitløk(1-2 fedd) chevre, og hakket valnøtter i en bolle.

Kjøp oppskjært spekeskinke og sett den i ovnen på 200 grader ett par min så det blir sprøtt, ta ut og del opp i mindre biter.

Vend pastaen i chevre blandingen og ha skinken over! Det blir helt utrolig godt!"

Så du hadde nok ikke glemt noe ;)

Skrevet

Hva smaker det av chevre? Smaker det likt som brie eller er chevre en slags "muggost"?? :forvirret:

Pastaretten hørtes forresten god ut.

Skrevet
Hva smaker det av chevre? Smaker det likt som brie eller er chevre en slags "muggost"?? :forvirret:

Pastaretten hørtes forresten god ut.

Chevre er hvit geitost. Det smaker verken som brie eller muggost, men har en ganske karakteristisk smak. Men konsistensen er litt som brie.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg lager pasta med spinat, chevre, valnøtter eller pinjekjerner, og lyse rosiner. Rosinene gir en fin kontrast til den skarpe osten. :) Denne retten er vegetarisk, men jeg har også laget den med kyllingfilet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...