Gå til innhold

Har bestilt blomster til bryllupet og fått pris

Juni-brud

Anbefalte innlegg

I dag var jeg hos henne som skal ordne blomstene. Ble ikke så aller verst, syntes jeg.

Brudebuketten 1500-2000 kr

Pynt i kirke + bord ca. 2000 kr

Blomst til 3 brudesvenner 75 kr

Bukett til brudepike 200 kr

4 knapphulsbmster 200 kr

Stativ m blomster til kirke og lokale 1000 kr

Hva syntes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha'kke peiling på dette jeg da, men det hørtes greit ut ut fra det jeg har hørt fra andre!

Jeg har ikke kommet så langt som til bestilling av blomster ennå... En venninne som er blomsterdekoratør skal trolig lage buketten og det. Har spurt, men orker ikke mase, liksom, så jeg venter litt til, så får vi se... Men jeg vet akkurat hva jeg skal ha da, så det skal nok gå fint! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Junibrud.

Skal gifte oss 14 juni.Har også fått pris på blomster.En samlet pris på 3000 kroner.Syns dette er dyrt uansett.Vi har en som er flink med blomsteroppsatser ,som skal pynte kirke & festbord.Da tenkte vi å bruke noen blomster som vi selv plukker ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte kr 1500,- for brudebukettet og kr 300,- for 6 knapphullsblomster.

Selskapslokalet bestilte bordoppsatsene fra samme blomsterforhandler, og det kostet kr 30,- pr kuvert. I denne prisen lå også duker og lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke så gale ut. Selv har vi ikke kommet så langt ennå. Men, en venninne av meg var UTROLIG heldig med deres blomster. De skulle ha en spesiell type blomster (husker ikke hvilke) og det kostet totalt: 1300 kr!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...