Rannva Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg hørte en sang i går, og skulle gjerne hørt den igjen. Det er en søt og morsom norsk sang om småbarnstiden, og å ta vare på den. Var visstnok på en cd utgitt av Frelsesarmeen. Mer vet jeg ikke dessverre. Kjenner noen til den? Finnes den på nettet? Evt teksten?
:-) anna Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Kanskje er det "Hverdag" av Louis Jackoby. "Når en mårragretten unge slår seg vrang og rekker tunge o.s.v" Refrenget er "Husk at denne dag må du ta vare på, den forsvinner gjennom fingra dine nå." Den er utrolig vakker. Barnehagen til sønnen min sang den på konsert. Tårene spruta hos oss foreldrene i salen. Teksten ligger her. Klikk på dikt og scroll litt nedover.
Rannva Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 (endret) Åja, det er den!!!! Takk for link, skal inn og se. Må vel kanskje kjøpe cden for å høre den igjen. Edit: det manglet nok noen vers på den siden, men det er den jeg mener ja. Endret 2. november 2006 av Rannva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå