Gå til innhold

Fruit of the loom gensere..

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine
Skrevet

hehe, sikkert et merkelig spørsmål, men men:

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "fruit of the loom" genser?

Videoannonse
Annonse
Gjest Saramia
Skrevet

Er det virkelig noen som bruker det lenger???? Det er jo bare såååååå ut.... :roll:

Gjest Catwoman
Skrevet

Har ikke sett de på mange år, finnes de fortsatt?

Prøv JC kanskje - mener de solgte de der før i allefall.

Gjest Borghild
Skrevet

Nå var du slem Saramia. Fruit of the loom gensere er faktisk det kuleste som fins nå, bare du som ikke følger med! Jeg solgte mine 4 stk fra 96 for 10.000 kr til en pakistaner på Grorud.

Gjest Bertine
Skrevet

takk for svar.. er ikke til meg selv.

Er en vennine som plutselig har fått det for seg at jeg lånte en sånn genser av henne for mangfoldige år siden.

Så da må jeg jo prøve å erstatte den da...

Forstår ikke hva hun vil med den da men... :sjenert:

Skrevet

Du finner det helt sikkert på nettet.

I tillegg er det mange butikker i Norge som trykker på sånne gensere også, så er sikkert bare å høre med de. :)

Skrevet

du kan kjøpe av meg? har en sånn, eller, hadde en beige. :P

Skrevet
takk for svar.. er ikke til meg selv.

Er en vennine som plutselig har fått det for seg at jeg lånte en sånn genser av henne for mangfoldige år siden.

Så da må jeg jo prøve å erstatte den da...

Forstår ikke hva hun vil med den da men... :sjenert:

Vil hun ikke heller få en pengeerstatning? :forvirret:

-Eventuelt en helt normal vanlig collegegenser som det ikke står "fruit of the loom" på?

Hvorfor gjøre det enkelt om man kan gjøre det vanskelig.

Skrevet

er det noen som har link til genseren? ble veldig nyskjerrig nå... ;)

Skrevet

Syns jeg ser Fruit of the Loom på nesten annenhver fjortisberte her i byen, jeg! Men hvor de kjøper det? Nei, si det...

Skrevet
Nå var du slem Saramia. Fruit of the loom gensere er faktisk det kuleste som fins nå, bare du som ikke følger med! Jeg solgte mine 4 stk fra 96 for 10.000 kr til en pakistaner på Grorud.

:sjokkbla:

:ler: Det kan da ikke være sant.

Skrevet
Syns jeg ser Fruit of the Loom på nesten annenhver fjortisberte her i byen, jeg! Men hvor de kjøper det? Nei, si det...

Mener du det? Er Fruit of the loom-gensere virkelig tilbake? *Ciara føler seg plutselig gammel*

Skrevet (endret)
Mener du det? Er Fruit of the loom-gensere virkelig tilbake? *Ciara føler seg plutselig gammel*

Jepp, sammen med FotL-joggebukser. De er så elegante disse tenåringsjentene, med gråmelert joggegenser, mørkeblå joggebukse (eller den aller nyeste varianten - pysjbukse), perlekjede, "pulesveis", gørmye sminke, tennissokker med ringer og sko med stilletthæl. + den obligatoriske kjempedigre veska. Lyser opp morgenen min, ihvertfall, å se de komme av toget. :legrine:

Endret av niomi
Skrevet
:ler: Og om fem år ser de bilder av seg selv og gremmes :ler:
Skrevet
Vil hun ikke heller få en pengeerstatning?  :forvirret:

-Eventuelt en helt normal vanlig collegegenser som det ikke står "fruit of the loom" på?

Hvorfor gjøre det enkelt om man kan gjøre det vanskelig.

Jo,tenker jo det og . Vertfall siden hun nå sier at jeg også har lånt en marvin genser og en diselgenser av henne.

Fruit of the loom genseren husker jeg at jeg lånte av henne,men ikke de to andre? :klø:

Men hva vil dere si er rett pris da?

For de 3genserene? De kan jo ikke vært helt nye siden jeg fikk låne dem?

Fruit of the loom genseren var vertfall slitt...

Vil bare gjøre opp for meg jeg, å få saken ut av verden ..

Skrevet

Altså. Det må jo være år og dag siden du lånte disse genserene? Hvor snodig er det ikke å kreve de tilbake nå. Hadde bare sett rart på henne jeg. Fatter ikke at hun i det hele tatt ikke sjemmes av å spørre om dette!

Skrevet

i know!

Hadde de genserene betydd så mye for henne,da hadde hun vel bedt om å få de igjen med en gang?

Men hun er veldig spesiell da, og jeg vil bare få det ut av verden slik at jeg kan glemme henne og genserne.... :sjenert:

Ikke bare pga genserne da...det har skurret lenge...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har nylig gitt min til fretex :ler:

Hadde en mørk grønn, men den hadde ikke vært i bruk siden vgs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...