Megan Skrevet 29. januar 2003 #1 Skrevet 29. januar 2003 Oki- da jeg var liten sparte vi på brukte frimerker i en pose, som siden ble sendt til foreningen TUBFRIM som brukte pengene til tuberkuloserammede barn (syns jeg å huske). Men- nå finnes vel ikke Tubfrim lenger? Likevel...synes jeg det er "galt" å kaste brukte frimerker, til en del folks undring. Så- vet dere om det finnes noe tilsvarende med Tubfrim (er ikke sikkert dere husker det en gang) der man kan sende inn frimerker?
Hilde Skrevet 29. januar 2003 #2 Skrevet 29. januar 2003 Tubfrim finnes faktisk enda de, de har til og med egen webside. www.tubfrim.no mvh Newt
Lilly Skrevet 30. januar 2003 #3 Skrevet 30. januar 2003 Jeg samler frimerkene fra all posten på jobb og sende til TUBFRIM. I de mest hektiske periodene har jeg ikke tid til å rive av alle frimerker, men prøver å få med det meste. Synes det er fint at slikt finnes, men skjønner ikke helt hvorfor det er slutt på at man kan levere brukte frimerker til TUBFRIM på posten slik man kunne før. De har vel ikke resurser til det tenker jeg *hrmf* Posten blir dyrere og dyrere men servicen går det kjapt og gale nedover med....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå