Gjest Tweek Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 I går da jeg kom hjem fra jobb skulle jeg bestille et par ting på hm, men fikk hele tiden opp mld, om at fra 23..05 til 23.45 kan man ikke logge inn og gå i kassen m.m Men det stod det fortsatt halv 1, og da begynte jeg å å bli trøtt så jeg gikk å la meg. I dag skulle jeg å bestillle, men når jeg har sett handlekurven trykket forbi adressen min så kommer det ikke opp noe mer, og de står bare at bestillingen m in er un derbehandlig og at jeg kan handle mer men det vil jeg jo ikke Hva er galt, er det andre som har det sånn?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Jeg bestillte ganske sent i går kveld. Gikk helt fint det. Kanskje du skulle sende en mail til kundeservice for å høre?
Gjest Tweek Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Hmja, men da får jeg jo ikke bestil før i morra uansett. Et par ting jeg skulle bestille gikk tom mens jeg venta
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Nå bestillte jeg nettopp litt mer, og det gikk fremdeles fint. Har du sjekka datamaskinen din for spyware? Det kan kanskje være noe der som lager krøll.
Gjest Tweek Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg har mac, så tviler på det Men skal prøve igjen, og hvis ikke så skal jeg sende mail til hm. Men det er så irriterende for nå må jeg fylle kassen IGJEN!
Gjest Tweek Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Det går ikke! Dette kommer opp på trinn 2, da jeg egentlig skal bestemme betalingsmåte og utleveringssted: Din bestilling er under behandling, vennligst kom tilbake senere. Utrolig irriterende!! Jeg vil jo bestilleee!!
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Merkelige greier. Jeg har både bestillt og endret på bestillinger i kveld. Du får sende dem en mail og spørre om de ikke vil ha pengene dine.
Gjest Tweek Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Heheh Da blir det nok fart på sakene! Har sendt mail, men de får jo ikke lest den får i morra
Gjest Tweek Skrevet 3. november 2006 #10 Skrevet 3. november 2006 De har ikke svart på mail Prøvde på PC til sambo også, men funka dårlig. Kommer frtsatt opp samme mld. Men siden det står at bestillingen er under behandling får jeg varene da? Det står j odet hele tiden, men kan jo ikke egentlig det for jeg har jo ikke betalt eller sagt hvor den skal hen. En annen ting er at jeg sendte tilbake 2 gensere for 2 uker siden ca. og bestilte en skjorte som jeg skulle få tilbake, men det har ikke kommet, og det står ikke noe om den heller når jeg sporer den
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 Står det noe under bestillinger dersom du logger på "mine sider"? Hvis det ikke står noe under uleverte varer, så vil jeg tro at du ikke får noen varer. Ang. retur så har jeg erfart at det kan gå nokså lang tid før det blir registrert hos dem, men dersom du ikke har fått det innen tre uker, så ville jeg ha tatt en telefon.(virker jo ikke som om de er noe kjappe på mail)
Gjest Tweek Skrevet 3. november 2006 #12 Skrevet 3. november 2006 Nei Ræva folk! En del ting jeg hadde lyst på er blitt utsolgt og det er ikke noe gøy! Tror du de svarer i morra selv om det er lørdag eller må jeg vente til mandag?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #13 Skrevet 4. november 2006 Det står på nettsidene at de har åpen kundeservice mellom kl 9 og 15 både lørdag og søndag, men det spørs jo hvor store mengder mail de har å svare på(eller kanskje heller hvor høyt de prioriterer å svare på mail). Tror nesten jeg ville ha slengt meg på telefonen jeg. Bestillte på nettet i går kveld og da jeg gikk inn litt senere på kvelden for å se på et par varer til var det mye som var utsolgt. Lurer på om det er noe spesielt på gang...
Gjest Tweek Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 Ja vet. Noe var kommet inn men masse hadde gått ut! For se m de svarer..
Krista83 Skrevet 4. november 2006 #16 Skrevet 4. november 2006 Hva med å prøve å opprette en ny bruker... Kanskje det kan hjelpe på problemet ettersom andre her har fått det til...
Gjest Tweek Skrevet 4. november 2006 #17 Skrevet 4. november 2006 Har ikke fått svar fra dem. Men må jeg slette meg først da? Men jeg har en bluse som er på vei til meg som retur. Det har ikke noen betydning for den ?
Krista83 Skrevet 5. november 2006 #18 Skrevet 5. november 2006 Du kan vell bare opprette enda en bruker tror jeg, eller opprette den i sambos navn... Skal ikke ha noen betydning for den blusen du har i retur..
Gjest Tweek Skrevet 5. november 2006 #19 Skrevet 5. november 2006 Jeg laga en konto i sambo sitt navn, men med mitt kort og nå gikk det med en gang Men hvordan får jeg slettet min konto? Jeg vil lage en ny, og se om det hjelper.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #20 Skrevet 6. november 2006 Har du fått bestillt noe pent, da? Selv har jeg raidet sidene for cardiganer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå