Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 hva hadde du syntes om å få (frisør)shampo/balsam i julegave? er det dumt?
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Jeg hadde blitt kjempeglad. Det som er viktig er at det er produkter som faktisk passer mitt hår.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Jeg hadde også blitt glad. For det er nemlig noe av det jeg ønsker meg. Men viktig at de passer til håret til gavemottakeren, jaa.
Nemesis Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Jeg hadde også blitt kjempeglad! Men det spørs egentlig hvem en gir det til.. At de faktisk bryr seg litt om sånne ting
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 (endret) Jeg hadde også blitt veldig glad for gode stylingprodukter Endret 2. november 2006 av Sprilla
Lola83 Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Det synes jeg at det alltid er kult og få. Mine favoritter er fra Tiki.
Grooo Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Jeg hadde ikke blitt glad. Har aldri brukt slike produkter, og heller aldri ønsket meg det. (Men det vet nok de fleste rundt meg, så jeg hadde heller ikke fått det.)
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #10 Skrevet 3. november 2006 Jeg er veldig sær på hva jeg bruker, hvis jeg hadde fått noe av det hadde jeg blitt kjempeglad, alt annet hadde vært bortkastet her er jeg redd...
Malama Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 Dersom det var noe som passet meg og jeg ville brukt, så var det selvsagt helt fint, men ikke "hva som helst".
Karamba Skrevet 3. november 2006 #12 Skrevet 3. november 2006 Jeg hadde også blitt kjempefornøyd dersom jeg hadde fått frisørprodukter i gave...
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 Jeg er veldig sær på hva jeg bruker, hvis jeg hadde fått noe av det hadde jeg blitt kjempeglad, alt annet hadde vært bortkastet her er jeg redd... ← -hadde det ikke passet meg hadde jeg gitt det til datteren min, så det hadde ikke gått i søpla da
Fashion.Faux.Pas Skrevet 3. november 2006 #14 Skrevet 3. november 2006 Jeg hadde blitt glad om det var produkter jeg likte! Men vet ikke om jeg hadde satset på å kjøpe dette til noen om jeg ikke var helt sikker på hva de liker....
Miracl3 Skrevet 3. november 2006 #15 Skrevet 3. november 2006 Jeg gir ofte bort dette i gave til folk jeg vet liker det Hadde jeg fått det selv, så hadde jeg blitt utrolig glad. En jente kan aldri ha for mange produkter
Gjest TS Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 Takk for svar! Det er produkter som passer til hennes hår ja Hun bruker butikkshampo sånn egentlig, og da er det litt morsomt å gi noe som er litt luksus. Synes jeg da. Så da blir det det! (var litt redd for at det skulle bli litt det samme som å gi såpe: "hei du, værsågod, denne trenger du")
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå