Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere funnet en alkoholfri vin som faktisk er god? kjøpte en alkoholfri hvitvin, og det var forferdelig. Smakte bare saft... Men har hørt flere som synes at alkoholfri vin er godt, så da tenkte jeg at kanskje jeg bare hadde vært uheldig med kjøpet. Noen som har tips til en alkoholfri vin som de liker? Drikker mest hvitvin, men tar gjerne i mot tips til en god rødvin også... hvis det finnes da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jungs Weisslack er den som etter min mening smaker minst saft. Finnes også en Jungsrotlack (rødvin) men den synes jeg er mindre bra.

Skrevet

Har smakt en som heter Ebony vale chardonnay, den er grei. Alkoholfri rødvin synes jeg smaker pyton...

Skrevet

Jeg drakk Ariel da jeg var gravid sist.

Skrevet
Jeg drakk Ariel da jeg var gravid sist.

Ariel Blanc er brukbar når den er godt nedkjølt. Alkoholfrie rødviner smaker saft, hvitvinene kan være drikkelige.

Skrevet

Ariel alkoholfri champagne og hvitvin er kjempegod!

Kjente omtrent ikke forskjell ;)

Skrevet

vel vel, det er nok en sannhet med modifikasjoner.

hilsen gravid

Skrevet

En venninne av meg drakk rosevin uten alkohol. Den smakte visst samme som med alko. Men det er jo fortsatt smak og behag da...?

Skrevet

Ariel alkoholfri champagne har jeg drukket ved et par anledninger nå og jeg synes virkelig den er kjempegod!! Anbefales!

Gjest Tuppelure
Skrevet

De eneste alkoholfrie vinene jeg har testet og funnet drikkbare er hvite. Disse er Ariel, og den som noen andre her nevnte, Carl Jung Weisslack. De er helt ålreite, men må være skikkelig kalde.

Jeg er en pasjonert rødvinselsker, men mitt råd er å styre LAAAAAANGT unna alkoholfrie rødviner. Har til gode å finne en som ikke smaker kjip husholdningssaft.

Skrevet
Har smakt en som heter Ebony vale chardonnay, den er grei. Alkoholfri rødvin synes jeg smaker pyton...

Dette er den eneste jeg har prøvd, og den funket fint.

Ihvertfall hvis man bare skal ta seg et glass eller to til maten.

Skrevet

For de som liker øl anbefaler jeg de forskjellige Munkholm-typene! :)

Skrevet
For de som liker øl anbefaler jeg de forskjellige Munkholm-typene! :)

Munkholm Cuba er veldig god. Jeg har faktisk omtrent ikke drukket øl før, men har drukket litt av denne under graviditeten og nå som jeg ammer.

Skrevet

Nå har jeg prøvd Ariel hvitvin. Den var faktisk ikke så verst! :) Hvor lenge kan alkoholfrie viner stå i kjøleskapet med vinkork i etter de er åpnet? Regner med at de ikke gjærer, slik at de kan stå en stund?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...